جرثقیل کاتو از محبوب ترین و پرفروش ترین ماشین آلات باربری می باشد، که به منظور بارگیری و بالا و پایین کشیدن اجسام بسیار سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت و دوام قطعات جرثقیل کاتو  و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری از مهمترین دلایل محبوبیت این برند ژاپنی در بازار های جهانی می باشد، اما این قطعات نیز پس از گذشت مدت زمان معینی که نشان دهنده عمر مفید آن ها است، به مرور فرسوده و مستهلک می شود، و باید نسبت به تهیه قطعات جرثقیل کاتو اصلی و با کیفیت اقدام نمود. از مهمترین موارد استفاده از جرثقیل کاتو می توان  شرکت های بارگیری، صنایع کشتیرانی، گمرک، بنادر و مراکز ترانزیت کالا را نام برد، که حجم و وزن کالاهای آن بسیار بالاست، و تنها با استفاده از جرثقیل امکان جابجایی اجسام وجود دارد. جرثقیل کاتو از سری جرثقیل های موبایلی یا سیار می باشد، که به راحتی می توان آن را به قسمت های مختلف پروژه انتقال داد و عملیات باربری و بارگیری را با دقت بالا انجام داد. برای خرید انواع قطعات جرثقیل کاتو  با مناسب ترین قیمت می توان به سراغ نمایندگی های فروش و وارد کننده این قطعات مراجعه کرد، تا از صحت و کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل نمود.

قیمت انواع قطعات جرثقیل کاتو که شامل بکسل، شاسی، سیستم هیدرولیک، برق، سنسور و غیره می شود، متناسب با کیفیت، مدل و ظرفیت این جرثقیل تغییر می کند، که این میزان به مراتب در نمایندگی ها پایین تر از دیگر فروشگاه های متفرقه می باشد. قرقره، و طناب بکسل از مهمترین اقلام مصرفی و قطعات جرثقیل کاتو می باشد که باید در هنگام خرید آن ها بسیار دقت کرد،  استفاده از قطعات نامرغوب ممکن است، صدمات جبران ناپذیر  جانی و مالی را به همراه داشته باشد.

فروشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین شعب فروش قطعات جرثقیل کاتو و فروش قطعات ماشین آلات راهسازی می باشد، که تمامی قطعات این ماشین باربری را با بالاترین کیفیت، ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت آن عرضه می کند.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()