جرثقیل کاتو از پر استفاده ترین جرثقیل های مورد استفاده در صنایع عمران و ساختمان سازی، شرکت های باربری، کشتیرانی و گمرک می باشد که به منظور جابجایی اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. لوازم یدکی جرثقیل کاتو هم به علت محبوبیت این برند ژاپنی در کشور، به فور توسط مراکز نمایندگی این محصولات وارد می شود، تا به خوبی پاسخگوی نیاز های داخلی باشد. جرثقیل کاتو به دلیل این که سازه اصلی آن بر روی یک خودرو بزرگ سوار شده است در شمار جرثقیل های موبایلی یا سیار قرار دارد، که می توان به سادگی آن را به قسمت های مختلف انتقال داد، که انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو هم به موازات تغییر ابعاد و توان این جرثقیل ها در مدل ها و ظرفیت های مختلف تغییر می کند. قیمت انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو بسته به نوع، ظرفیت و ابعاد آن ها تغییر می کند، و در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های پخش این محصولات بسیار ارزان تر می باشد.

 در خرید انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو باید نهایت دقت و حساسیت را به خرج داد، تا بهترین قطعات اصلی و باکیفیت را بتوان تهیه کرد، زیرا استفاده از قطعات متفرقه و بی کیفیت ممکن است، در کار ماشین اختلال به وجود می آورد، و در برخی مواقع سبب بروز خسارت بزرگ مالی و جانی می شود.  جک، بکسل، سنسور جرثقیل، اتاق فرمان و چرخ ها از مهمترین لوازم یدکی جرثقیل کاتو می باشندو از اقلام مصرفی این ماشین آلات می توان به طناب و قرقره اشاره کرد که  بسته به توان و ظرفیت بار جنس طناب جرثقیل ممکن است از نوع پلی استر، الیاف مصتوعی، طناب فیبری،آلیاژ های فولادی و غیره می باشد.

فروشگاه رسمی و معتبر هیدروسنتر از بزرگ ترین نمایندگی های آنلاین فروش لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی و جرثقیل کاتو در کشور می باشد، که تمامی اقلام و محصولات خود را با گارانتی معتبر تعویض و کیفیت کالا به دست خریداران لوازم یدکی این برند با کیفیت ژاپنی می رساند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 649
نمایش همه
علاقه مندی ها ()