کوماتسو یک برند ژاپنی بسیار محبوب و معتبر در دنیا می باشد، که در زمینه تولید انواع ماشین آلات رهسازی و استخراج از معادن فعالیت می کند، و پس از کاترپیار دومین رتبه فروش محصولات را از آن خود نموده است. این شرکت ژاپنی با عرضه و پخش انواع قطعات کوماتسو در تمامی مدل های تولیدی خود مانند بلدوزر، بیل مکانیکی، لودر، دامپتراک، لیفتراک و سنگ شکن توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز های بازار های جهانی باشد. با وجود محبوبیت و کیفیت ماشین آلات ساخت این کمپانی و گسترش استفاده از آن ها نمایندگی های خرید و فروش قطعات کوماتسو  در سراسر دنیا دایر شده اند، و با واردات قطعات با کیفیت و اورجینال ژاپنی و  عرضه و پشتیبانی آن ها به تمامی متقاضیان خرید قطعات کوماتسو خدمات می دهند.

تمامی قطعات کوماتسو نظیر کابین، بابکت، قطعات جلوبندی، زیربندی، موتوری، سیستم هیدرولیک، چرخ ها، واشر و گسکت و غیره از کوچکترین تا بزرگترین آن ها را می توان در صورت خرابی و اختلال در عملکرد، با قطعه اصلی و با کیفیت کارخانه تعویض نمود، این قطعات مطابق با استانداردهای کارخانه تولید می شوند و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند، که این عمر سبب پایین آوردن هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین آلات می شود. با توجه به محبوبیت این برند ژاپنی در بازارهای جهانی به وفور قطعات تقلبی و بی کیفیت آن عرضه می شوند، که دوام بسیار پایینی دارند، و  هزینه های تعمیر و نگهداری  این ماشین آلات را بالا می برد. قیمت قطعات کوماتسو در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های پخش آن بسیار پایین تر و مناسب تر از دیگر مراکز متفرقه می باشد، زیرا در این مراکز کیفیت قطعه فروخته شده تضمین می شود، و در صورت معیوب بودن می توان آن را تعویض نمود.

فروشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین نمایندگی فروش قطعات ماشین آلات راهسازی مانند قطعات کوماتسو در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی تعویض، اصالت کالا و قیمت مناسب به دست متقاضیان آن در سراسر کشور می رساند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()