شرکت کوماتسو از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات عمران و راهسازی می باشد، که از لحاظ کیفیت و محبوبیت در رتبه های نخست کلاس های جهانی قرار گرفته است. وجود گارانتی های معتبر، سهولت دسترسی به لوازم یدکی کوماتسو، کیفیت بالای ساخت و دوام و ماندگاری بالا از جمله مهمترین دلایل محبوبیت این برند قدرتمند ژاپنی در بازار های جهانی است. از جمله ماشین آلات این کارخانه می توان به بلدوزر، لودر، بیل مکانیکی، لیفتراک و دامپتراک اشاره کرد، که کاربرد های بسیاری در صنایع عمران و استخراج قطعات از معدن را دارند. کار بی وقفه، وزن بسیار بالای این ماشین آلات، فشار و اسطحکاکی که به هنگام حرکت به اجزاء و قطعات آن وارد می شود، با گذر زمان عمر مفید لوازم یدکی کوماتسو را کاهش می دهد و  راهی جز تعویض قطعات را برای دارندگان این ماشین آلات باقی نمی گذارد. با توجه به محبوبیت و تقاضای بالای لوازم یدکی کوماتسو در بازارهای جهانی، شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات این قطعات فعالیت خود را آغاز کردند و  با گرفتن نمایندگی از این برند ژاپنی زمینه ساز خرید انواع لوازم یدکی کوماتسو با مناسب ترین قیمت شده اند.

دسترسی به تمام لوازم یدکی کوماتسو از ریز ترین اجزاء آن تا بزرگ ترین آن ها نظیر واشر و گسکت، کابین، بابکت، قطعات جلوبندی، موتوری، سیستم هیدرولیک، سیستم برقی و غیره از دیگر دلایل محبوبیت این برند در بین خریداران می باشد.  دوام و کیفیت تمامی قطعات اصلی این برند ژاپنی مورد تایید سازمان های استاندارد و تضمین کیفیت کالا می باشد و قیمت انواع لوازم یدکی کوماتسو نیز مانند دیگر اجزاء الکترومکانیکی متناسب با کیفیت ساخت، متریال مصرفی، نوع قطعه و دیگر مشخصه های فنی و فیزیکی تعیین می شود.

فروشگاه معتبر و آنلاین هیدروسنتر از محبوبترین شرکت فروش ماشین های سنگین و لوازم یدکی کوماتسو می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان انواع لوازم یدکی کوماتسو را با گارانتی کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()