برای کندن جوی، تسطیح خاک، برف روبی، شیب بندی دقیق و غیره از ماشین آلاتی به نام گریدر استفاده می شود. تمامی قطعات مکانیکی و الکترو مکانیکی در اثر فشار، ضربه و اسطحکاک ممکن است، آسیب ببینند، و نیاز به تعویض و تعمیر پیدا نمایند، که قطعات گریدر هم از این قاعده کلی پیروی می کنند، و در صورت خرابی به سرعت قطعه سالم و با کیفیت جایگزین قطعه معیوب می شود. تیغه یکی از مهمترین قطعات گریدر است، که در قسمت جلویی این ماشین راهسازی قرار گرفته است، و  می توان با استفاده از جک جهت و فاصله ی آن را از سطح زمین تنظیم نمود. از دیگر قطعات گریدر می توان به سیستم های برقی و حرکتی، شاسی، لاستیک، ترمز ها و موتور اشاره کرد، که قیمت قطعات گریدر در هر کدام از آن ها متفاوت است، و بر حسب کیفیت و نوع کارکرد قطعه  و برند سازنده آن محاسبه می شود.

 این ماشین آلات بیشترین استفاده را در زمینه  عمران و راه سازی دارند، و بر حسب قدرت و ظرفیت می توان آن ها را در گروه های گریدر های سبک و سنگین قرار داد، که هر کدام کارکرد مشخصی دارند و مشخصات فنی و فیزیکی قطعات گریدر هم در آن ها متفاوت است.  برای خرید انواع قطعات گریدر علاوه بر نوع و مدل دستگاه باید به برند سازنده آن هم توجه نمود، زیرا شرکت های ماشین سازی بسیاری در زمینه تولید گریدر و لوازم یدکی آن در حال فعالیت هستند، که روش های تولید آن ها از نظر تکنولوژی ساخت این ماشین آلات و قطعات گریدر  متفاوت است. گریدرها بر حسب نوع کارکرد در دو گروه گریدرهای دستی و موتور دار قرار می گیرند، که گریدرهای موتور دار به دلیل  سهولت استفاده، تک کاربره بودن، هزینه های بهره برداری پایین و قدرت مانور بیشتر از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار  هستند. برای خرید لوازم یدکی گریدر سانی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه آنلاین هیدروسنتر از معتبرترین شعب نمایندگی فروش لوازم یدکی ماشین آلات می باشد، که با بیش از بیست سال فعالیت در زمینه واردات و عرضه این قطعات توانسته عنوان برترین نمایندگی را کسب نماید.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()