فیلم استرچ از جمله محصولات پر کاربرد برای بسته بندی کالاهای صنعتی می باشد. برای تولید انواع فیلم استرچ از ترکیبات مواد اولیه پلی اتیلن سبک ساخته می شود که بسیار سبک و منعطف می باشند، ضمن آنکه دارای قابلیت چسبندگی می باشند. به همین دلیل خرید و فروش فیلم استرچ مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است.

خرید و فروش فیلم استرچ

معمولاً اندازه های فیلم استرچ استاندارد می باشد که عبارتند از : عرض فیلم استرچ شامل 10 الی 110 سانتی متر، ضخامت فیلم استرچ 20 الی 50 میکرون و وزن رول های نیم متری عمدتاً 2، 5 یا 10 کیلوگرم می باشد. نکتۀ کلیدی که در این رابطه وجود دارد، این است که امکان تولید فیلم استرچ سفارشی نیز محیا می باشد و متقاضیان می توانند متناسب با نیاز خود و محصولاتی که قرار است بسته بندی شوند، ابعاد تولید فیلم استرچ را به صورت اختصاصی سفارش دهند.

در بازار انواع فیلم استرچ عرضه می شود که می توان به فیلم استرچ ضد اشعه UV، فیلم استرچ ضد الکتریسیته ساکن و فیلم استرچ معمولی اشاره نمود که علاوه بر بسته بندی محصولات، زمینه را برای محافظت کالاها نسبت به تابش نور خورشید و همچنین جذب گرد و غبار محافظت می کند. در نتیجه هنگام خرید فیلم استرچ بهتر است به مشخصات درج شده بر روی بسته بندی فیلم های استرچ توجه ویژه ای باید نمود تا مناسب ترین محصول فیلم استرچ را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید فیلم استرچ ارزان

تنوع محصولات پلاستیکی استرچ افزایش یافته است که در نتیجۀ آن انواع فیلم استرچ تولید و عرضه می شود که امکان خرید فیلم استرچ ارزان با کیفیت را برای متقاضیان فراهم نموده است.

شرکت ناب پلاستیک با چندین سال فعالیت حرفه ای در حوزۀ تولید و پخش انواع فیلم استرچ و انواع نایلکس ، از با کیفیت ترین مواد پلی اتیلن سبک استفاده می کند.

اطلاعات تماس

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 928
نمایش همه
علاقه مندی ها ()