تعمیر و نگه داری انواع سیستم های توزین الکترونیک مانند ترازو و باسکول از جمله و ظایف اولیه نمایندگی ها و عاملین فروش این محصولات می باشد، تا با خدمات پشتیبانی و تعمیر باسکول در محل و یا مرکز نمایندگی مشکلات مشتریان خود را حل نمایند. خرابی و استهلاک انواع قطعات مکانیکی و الکترونیکی از جمله مواردی هستند که صاحبان این دستگاه ها به مرور با آن مواجهه می شوند و نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی برای تعویض قطعات و یا تعمیر باسکول خود پیدا می کنند. دسترسی به قطعات اصلی و فابریک کارخانه با ارزان ترین قیمت از جمله امتیازاتی است، که شعب نمایندگی نسبت به دیگر مراکز غیر رسمی تعمیر باسکول دارند، ضمن اینکه هزینه هر گونه خدماتی در نمایندگی مطابق با تعرفه های مصوب شرکتی می باشد. از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده انواع باسکول های دیجیتال می توان به نمایشگر، کیبرد، پرینتر، باتری، لودسل و صفحه توزین اشاره کرد، که در صورت خرابی هریک از آن ها تعمیر باسکول هم تغییر می کند، برای مثال هزینه تعویض باتری بسیار ارزان تر از تعمیر نمایشگر یا لودسل می باشد.

تعمیر باسکول بسته به نوع خرابی دستگاه ممکن است در محل و یا در شعب نمایندگی باسکول انجام شود، از جمله خرابی هایی که به صورت مراجعه تعمیرکار  و عیب یابی در محل انجام می شود می توان به پرش نمایشگر، تعویض led نمایشگر، تعویض باتری و تعویض کیبرد اشاره کرد. در میان برند های متنوع داخلی و خارجی تجهیزات توزین و اندازه گیری برند های داخلی خدمات پشتیبانی و گارانتی قوی تری را به مشتریان ارائه می دهند، که این امر سبب  افزایش فروش باسکول و ترازو در برندهای داخلی به علت دسترسی ساده به خدمات پشتیبانی و تعمیر باسکول شده است. 

نمایندگی رسمی ترازو و باسکول محک گستر از معتبر ترین و مجرب ترین شعب نمایندگی سیستم های توزین محک در کشور می باشد، که تمامی خدمات گارانتی و پشتیبانی محصولات محک را از قبیل تعمیر انواع باسکول و ترازو را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 743
نمایش همه
علاقه مندی ها ()