قبل از اینکه بلوک سبک پوکه ای را تعریف کنیم ابتدا در مورد پوکه توضیحاتی را خواهیم داد. پوکه معدنی نوعی سنگ است که در معادنی که دارای سنگ آتشفشانی هستند یافت می شود که می توان به معادن کوه های آتشفشانی البرز، زاگرس و دماوند اشاره نمود. این پوکه ها دارای ویژگی هایی مانند چگالی پایین هستند که در نتیجه نسبت وزن به حجم آن ها پایین است و این پوکه های معدنی همچنین عایق نیز می باشند که به آن ها کاربرد های زیادی می دهد. یکی از کاربرد های این پوکه ها ساخت بلوک سبک پوکه ای است. انواع بلوک سبک پوکه ای قطعه ایست که از همین پوکه های معدنی، سیمان و بتن تشکیل شده و در ساخت دیوار و تیغه در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوک سبک پوکه ای به دو مدل تو خالی و تو پر برای ساخت دیوار و سقف تولید می شود. ضخامت دیواره ی بلوک های تو خالی باعث شده اند که این بلوک ها نسبت به بلوک سیمانی معمولی کاربرد بیش تری در عایق کردن دیوار ها و سقف داشته باشند. عایق بودن در برابر حرارت و صوت، مقاومت بالا در برابر زلزله و آتش سوزی و یخ زدگی باعث شده است که بلوک سبک پوکه ای به راحتی جایگزین آجر های سنگین و مصالح قدیمی شود.

طرز ساخت بلوک سبک پوکه ای:

امروزه سبک سازی ساختمان از عوامل مهمی در ساخت ساختمانی مقاوم می باشد و مهندسین ساخت و ساز از مصالحی استفاده می کنند که وزن پایینی داشته باشد. یکی از این مصالح بلوک سبک پوکه ای است که خود دارای روش ساختی می باشد. مواد اولیه در ساخت بلوک های پوکه ای سبک‌ آب، پوکه معدنی، سیمان و مواد افزودنی بتن می باشد. این مواد را به کمک اسکرو به داخل دستگاه های مخلوط کن ریخته و بعد از عمل مخلوط شدن ترکیب را داخل دستگاهی که مخصوص بلوک زنی و دارای قالب است می ریزند. دستگاه در این زمان با ویبره و هم سطح کردن مواد، پرس را انجام می دهد و در نتیجه بلوک های سبک پوکه ای تولید و در صورت تایید کردن توسط بخش کنترل کیفیت وارد بازار خواهد شد. برای خرید انواع بلوک سیمانی ، با کارشناسان ما در شرکت آرین سازه رهام در تماس باشید.

 

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()