برای خرید انواع شن و ماسه برای مصارف مختلف ابتدا باید اطلاعاتی راجع به اینکه شن و ماسه دقیقا چیست و از چه موادی تشکیل شده است کسب کرده و سپس به خرید شن و ماسه بپردازیم.

شن و ماسه ها ذراتی هستند که در طبیعت از طریق فرسایش یافتن سنگ های موجود به وجود می آیند. شن و ماسه ها چه در طبیعت مثل شن و ماسه های دریا و رودخانه و چه به صورت مصنوعی یعنی در مصالح ساختمانی همیشه در کنار هم قرار دارند ولی با یکدیگر تفاوت دارند. شن و ماسه ها ذرات کوچکی هستند که از سنگ های  شکسته و یا دانه های حاصل از تجزیه ی سنگ می باشند که قطر این دانه های تجزیه شده بین ۰.۰۶ تا ۳۰ میلی متر است و دارای رنگ های بین قهوه ای تا نارنجی می باشند. شن و ماسه ها از آنجایی که در مصالح ساختمانی نقش استحکام کردن دارند باید در خرید شن و ماسه بسیار دقت نمود.

برای خرید شن و ماسه باید دانست که بیشترین ماده ی موجود در شن و ماسه دی اکسید های سیلیکون است که به صورت کوارتز دیده می شوند. همه ی سنگ ها و مواد زمین، از سنگ های موجود و مواد معدنی تشکیل شده اند و می توان گفت که کوارتز ها، فلدسپات ها و میکا ها در فرایند های فرسایشی و هوازدگی مانند باد، باران و انجماد باعث شده تا این سنگ ها به دانه های ریز تبدیل و تجزیه شوند. نسبت به موادی که گفته شد کوارتز از بقیه ی آن ها دیر تر فرسایش را انجام داده، زیرا در آب غیر قابل حل شدن می باشند.

تفاوت شن و ماسه:

برای خرید شن و ماسه باید بدانیم که شن و ماسه ها دارای تفاوت هایی می باشند.  تفاوت این دو ذره در نوع آن ها و نیز سایز آن ها است. ذره هایی که سایزشان تا۲ میلی متر است ماسه هستند و ذراتی که سایزشان از ۲ تا ۳۰ میلی متر می باشد نیز شن هستند. شن و ماسه ها بر اساس محلی که در آن به وجود آمده اند متفاوت هستند و دارای رنگ های سفید، سیاه و سفید، قرمز و حتی صورتی رنگ می باشند. شرکت آرین سازه رهام عرضه کننده انواع مصالح ساختمانی می باشد.

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()