یونولیت سقفی از مصالح ساختمانی است. برای ساختن ساختمان ها در ابعاد و اندازه های مختلف، امروزه مواد و مصالح ساختمانی قدیمی، جای خود را به انواع مصالح ساختمانی جدید داده است. به دلیل ساختن ساختمان های چند طبقه هر چه برای ساختن یک ساختمان از مصالح سبک تر استفاده شده باشد ساختمان ایمن تر و مقاوم تری نسبت به بلایای طبیعی می توان ساخت. از اجزای مهم ساختمان سقف می باشد که مصالح آن  برای ایجاد ساختمانی ایمن خیلی مهم است. زیرا می توان با مصالحی وزن ساختمان را چندین برابر کاهش داد. از مصالحی که برای ایجاد سقف ساخته می شود یونولیت سقفی و تیرچه های بلوک می باشد. نام اصلی یونولیت ها پلاستوفوم است و از جنس پلی استایرن ساخته شده و نوعی پلیمر می باشد. یونولیت سقفی را در بتن ریزی سقف استفاده می کنند. از مزایای این پلیمر سفید رنگ عایق بودن در برابر حرارت، صدا و رطوبت است. از مزایای دیگر یونولیت های سقفی می توان به سرعت بالا در ساختن سقف و کاهش هزینه های ساخت و ساز اشاره نمود. یونولیت سقفی در ساخت و ساز های امروزی رواج زیادی داشته به طوری که کمتر ساختمانی را می توان یافت که هنوز از آجر و تیرآهن با وجود نیروی انسانی و وزن سنگینش استفاده نماید.

روش نصب کردن یونولیت سقفی:

هنگام ساختمان سازی و آماده سازی سقف ها از یونولیت های سقفی استفاده می کنند. به این صورت که بین تیرآهن ها تیرچه های بلوکی را با فاصله ی ۵۰ سانتی متری قرار داده و یونولیت سقفی را بین آن ها کار می گذارند تا سقف را به طور کامل با یونولیت ها بپوشانند. بعد از انجام بلوک گذاری میلگرد های مش توری را روی آن ها قرار داده و کاملا بلوک ها را می پوشانند. بعد از این مراحل نوبت به ریختن بتن ها می رسد که ابتدا به صورت دستی و بعد با غلتک شروع به صاف کردن سیمان ها خواهند کرد. به وسیله ی دستگاه غلتکی، سقف کاملا از سیمان پوشیده و بعد از خشک شدن بسیار محکم و مقاوم خواهد شد. آرین سازه رهام عرضه کننده انواع یونولیت سقفی می باشد.

 

آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، مابین چهارراه خاقانی و آیت ، ایستگاه ابوریحان ، نبش کوچه مهریزی ، برج دماوند ، طبقه 6 ، واحد 64

ایمیل: info@arian-saze.com

شماره تماس : 09129634314 شیخ حسنی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 733
نمایش همه
علاقه مندی ها ()