اینسپایر نیز از دیگر محصولات موجود در شرکت آموت می باشد. این پرنده در نمونه یک و 2 عرضه می گردد. شکل ظاهری این پرنده بی شباهت به هلی کوپترهای اسباب بازی نیست. بدنه این پهباد از فیبر کربن تهیه شده و قطعات آن نیز از جنس پلاستیک می باشد.

شرکت آموت این محصول ویژه را برای خرید به مشتریان عرضه می کند. در واقع شما با یک بار شارژ باتری قادر به پروازی برابر با 25 الی 27 دقیقه خواهید بود. البته به شرطی که باتری را به شکل کامل شارژ کرده باشید. برای ورژن دوم این هلی شات از امکانات ویژه ای استفاده شده است. این پهپاد دارای 2 ریموت کنترل بوده و همین موضوع باعث می شود یک نفر هدایت دوربین و دیگری تنظیمات مربوط به پهپاد را عهده دار شود.

خصوصیات اینسپایر در شرکت آموت

لنز دوربین اینسپایر 12 مگاپیکسل می باشد. فیلم های ضبط شده با این دستگاه کیفیتی برابر با 4K  دارند. گیمبال این پهپاد نیز در نوع سه محوره می باشد و چرخشی برابر با 360 درجه(دور کامل) را فراهم می آورد. این پهپاد با سرعتی برابر با 80 کیلومتر به پرواز در می آید. مقاومت این پهپاد در مقابل باد برابر با 40 کیلومتر بر ساعت می باشد.

ریموت کنترل آن توانایی ردیابی هلی شات را تا حدود 2 کیلومتر دارد. سنسور لازم برای ممانعت از برخورد و تصادف های احتمالی نیز در این انواع اینسپایر پیش بینی شده و امکان ردیابی اتوماتیک سوژه نیز وجود دارد. این محصول فروشگاه آموت دارای مادون قرمز نیز می باشد. 

در شرکت آموت می توانید لوازم یدکی مربوط به سایر پهپادها را به راحتی تهیه نمایید. این ادوات و تجهیزات در شرکت آموت شامل باتری، ریموت، شارژر، کابل های اتصال، رم، هاب شارژ و ... می باشد. با این تجهیزات و اقلام می توانید استفاده مطلوب تری از این پهپادها داشته باشید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()