فیلم های ضبط شده با انواع مویک ایر 2 با کیفیت 4K ذخیره می شوند. این فیلمبرداری و عکاسی با دقت 48 مگاپیکسل انجام می شود. برد آن برابر با 6.2 مایل و پرواز آن نیز برابر با 34 دقیقه می باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای این هواپیمای بدون سرنشین برابر با 799 دلار می باشد.

مویک ایر 2 نسبت به مویک مینی یک آپدیت بزرگ و عالی می باشد. از این رو قیمت بیشتری نیز نسبت به مویک مینی به خود اختصاص می دهد. این موضوع به دلیل لوازم جانبی بیشتر مربوط به مویک ایر 2 می باشد.

معرفی لوازم جانبی مویک ایر 2

لوازم جانبی مویک ایر 2 شامل سه مجموعه پروانه، کابل لازم برای اتصال کنترلر به گوشی موبایل، کابل های لازم برای شارژ هلی شات، شارژر باتری، کنترلر و باتری می باشد. این کیت کلیه لوازم جانبی برای بهره مندی از این هواپیمای بدون سرنشین را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع این مهم نیست که شما از چه رایانه و گوشی موبایلی برای کانکت به این پهپاد استفاده می کنید. چون این کیت دارای میکرو USB، USB-C و ... نیز می باشد.

مویک دارای فیلترهای ND نیز می باشد. این فیلترها، فیلمبرداری و عکس برداری با کیفیت را در شدت نور زیاد ممکن می سازند. وجود چنین فیلترهایی می تواند یک عکاسی و فیلمبرداری موفق را فراهم آورد. این فیلترها بازتاب نور خورشید را کم می کنند و اجازه نمی دهند نور زیاد بر روی عکس برداری تاثیر بگذارد. این موضوع عکس برداری در ارتقاعات بالا را بهبود می بخشد.

با فیلترهای ND می توان عکاسی مطلوبی را در شرایط غیر عادی انجام داد. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در واقع بیشتر افراد از هلی شات مویک ایر 2 برای ضبط تصاویر کمک می گیرند. بنابراین کیفیت عکس های تولیدی برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. برای خرید انواع مویک به فروشگاه شرکت آموت مراجعه نمایید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 772
نمایش همه
علاقه مندی ها ()