برای راه اندازی و پرواز دادن مویک مینی نیاز به اپلیکیشن دارید. این اپلیکیشن ها امکان هدایت کامل و بدون عیب پهپاد را موجب خواهند شد. اپلیکیشن DJI Fly App برای این موضوع مورد استفاده قرار می گیرد. با این اپلیکیشن می توانید یک پرواز موفق با مویک مینی را تجربه کنید. همچنین می توانید از تمام ویژگی ها و خصوصیات مربوط به آن به شکل مطلوبی بهره مند شوید.

مویک مینی با قیمتی برابر با 400 دلار وارد بازار شد. این قیمت نسبت به دیگر پهپادها بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. از این رو افراد زیادی تمایل به بهره مندی از انواع مویک مینی دارند.

امتیازهای بهره‌مندی از مویک مینی چیست؟

پهپاد مینی می تواند در شرایط نرمال محیطی اقدام به فیلمبرداری باکیفیت نماید.

در این پهپاد شرایط لازم برای ارسال تصاویر به لپ تاپ و گوشی های هوشمند وجود دارد. این انتقال از فاصله 4 کیلومتری قابل انجام می باشد.

شما می توانید هلی شات مویک را از مسافتی برابر با 4 کیلومتر کنترل نمایید. 

سیستم اطلاعات جغرافیایی هوشمند برای پهپاد مینی در نظر گرفته شده است.  بنابراین امکان موقعیت یابی و نقشه یابی نیز با این دستگاه کوچک فراهم می گردد. این قابلیت از ویژگی های مهم مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین مویک می باشد.

برای انجام و اجرای پروازهای موفق و ایمن در این هلی شات، سنسورهای 360 درجه در نظر گرفته شده است. این موضوع امکان پرواز ایمن را برای پهپاد فراهم می نماید و از برخورد و تصادف هلی شات با سایر اشیاء و پرنده ها جلوگیری به عمل می آورد. این موضوع به شکل اتومات و از پیش تعیین شده در مویک مینی قرار می گیرد. سنسور خاصی برای این موضوع در هلی شات تعبیه شده است.

گیمبال آن به شکل سه محوره می باشد. امکان به اشتراک گذاری به شکل از پیش تعیین شده در این پهپاد وجود دارد. مویک مینی دارای سیستم ویرایشگر نیز می باشد. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید انواع مویک هستید با کارشناسان شرکت آموت تماس بگیرید.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان ، خیابان باقرخان ، پلاک 92، طبقه سوم واحد 8

ایمیل : info@amutuav.ir

تلفن :   66904367-021

موبایل :  09127843001

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()