اگر به دنبال خرید رینگ لایت هستید احتمالا از کاربردهای آن کم و بیش آگاهید. رینگ‌ لایت‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و طبیعتا قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. شما با توجه به نیاز و نوع کاربری می‌توانید رینگ لایت مناسب را خریداری کنید. اگر یک‌ بار از این وسیله در عکاسی خود استفاده کنید، متوجه میزان تاثیرگذاری آن خواهید شد و همین امر رضایت مشتریان شما را نیز در پی خواهد داشت.

دلایل خرید رینگ لایت

دلایل متعددی وجود دارند که می‌توانند شما را به خرید انواع رینگ لایت ترغیب کنند. در ادامه چند تا از مهم‌ترین این دلایل را با هم مرور می‌کنیم:

  • تاکید بر جزئیات. اگر می‌خواهید جزئیات تصویر شما به وضوح نمایش داده شود، باید خرید رینگ لایت را در دستور کار خود قرار دهید. به دلیل طراحی دایره‌مانند رینگ لایت، می‌توانید به آسانی لنز دوربین را طوری در میان آن تنظیم کنید که قادر باشید با تمرکز بالا به جزئیات و نکات ریز دقت کنید.
  • عکاسی‌ ماکرو. این شیوه‌ی عکاسی در حقیقت به ثبت تصاویر در ابعادی بزرگتر از اندازه‌ی واقعی سوژه مربوط است. رینگ‌ لایت‌ها به دلیل ایجاد نوری کاملا متعادل سبب می‌شوند که نور به شکلی مساوی به همه‌ی ابعاد سوژه بتابد و به همین دلیل تصویری دقیق‌تر حاصل خواهد شد.
  • ایجاد جلوه‌های رنگی. یکی دیگر از فوایدی که با خرید رینگ لایت نصیبتان می‌شود استفاده از نورهای رنگی است. با قرار دادن فیلترهای رنگی روی رینگ لایت، می‌توانید ترکیبی چشم‌نواز از نورهای رنگی را در اختیار داشته باشید.
  • تولید فیلم. رینگ لایت به شما کمک می‌کند جلوه‌ای رویایی به تصویر یا فیلمتان دهید. با افزون شدن رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ایجاد محتوا یا فیلم‌های کوتاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با خرید رینگ لایت و استفاده از آن می‌توانید محتوایی کاملا جذاب برای اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی خود تولید کنید و به این شیوه دنبال‌کنندگان خود را افزایش دهید.

برای سفارش و خرید انواع تجهیزات نورپردازی از فروشگاه فوکوس نگار دیدن نمایید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 810
نمایش همه
علاقه مندی ها ()