فلاش عکاسی از جهات مختلفی مورد توجه عکاسان قرار می‌گیرد. در اینجا قصد داریم به چند دلیل عمده بپردازیم که عکاسان را ترغیب می‌کند تا به میزان زیادی به فلاش توجه کنند. اگر فنون عکاسی را به خوبی بیاموزید می‌توانید نکاتی را که در ادامه به آن اشاره می‌شود در دستور کار خود قرار دهید و تکنیک‌هایی را به کار ببندید که موجب افزایش کیفیت عکس شما خواهند شد.

دلایل استفاده از فلاش عکاسی (بخش نخست)

  • جهت دادن:‌ اگر قصد عکاسی از افراد را دارید، یک روز ابری انتخابی فوق‌العاده برای شما خواهد بود. نور ملایمی که در یک روز ابری محیط را در بر می‌گیرد فضایی دل‌پذیر را برای شما فراهم می‌آورد تا فرد مورد نظر را برای عکاسی آماده کنید. بدون این‌که نگران نور باشید می‌توانید با تکیه بر انواع فلاش عکاسی تنها حواستان به ژست و حالات مدل باشد و یک تصویر بی‌نظیر از وی ثبت کنید. حال همان روز و همان فرد را در نظر بگیرید. منتهی فرض کنید کنار پنجره ایستاده‌اید. پنجره به نور جهت می‌دهد. در حقیقت پنجره موجب می‌شود نوری که روی صورت فرد می‌تابد متفاوت به نظر برسد. این اثر را می‌توانید به کمک فلاش نیز پیاده کنید. مزیت فلاش عکاسی نسبت به پنجره آن است که به ما قدرت کنترل می‌دهد و می‌توانیم بنا به شرایط تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهیم.
  • تفکیک: کنتراست یکی از شیوه‌های اساسی برای نشان دادن فضایی سه‌بعدی است و به بیننده اجازه می‌دهد عمق یا فضای تفکیکی میان اشیا را ببیند. این کنتراست حتی می‌تواند در راستای ایجاد تفاوت مفهومی نیز باشد. نور نیز می‌تواند یکی از روش‌های استفاده از کنتراست در عکاسی باشد. استفاده از نور گرم در یک منظره‌ی سرد می‌تواند این تمایز را به نمایش بگذارد. رنگ و کنتراست نوری که استفاده می‌کنیم می‌تواند سوژه را در دید بینندگان پررنگ یا کمرنگ جلوه دهد. این مسئله را می‌توان با استفاده از فلاش عکاسی پیاده کرد. برای خرید انواع تجهیزات دوربین با کارشناسان ما در فوکوس در ارتباط باشید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()