طبیعتا آن‌چه که افراد را به استفاده از میکروفون های یقه ای ترغیب می‌کند مزایایی است که این مدل میکروفون می‌تواند فراهم کند. با توجه به نظر اکثر کسانی که از این وسیله استفاده می‌کنند مزایای این میکروفون به شکلی خلاصه در ادامه توضیح داده می‌شود. هرچند می‌توان مزایای بیشتری نیز برای آن بیان کرد اما هدف ما تنها اشاره به چند نکته‌ی مهم است.

دلایل استفاده از میکروفون یقه‌ ای

  • نزدیکی به منبع صدا:‌ برای این‌که صدایی که از دهان افراد خارج می‌شود بهتر در محیط پخش شود، لازم است میکروفون تا حد امکان به دهان گوینده نزدیک باشد. میکروفون یقه ای با قرار گرفتن در محلی نزدیک دهان فرد سخن‌گو این امکان را به آسانی فراهم می‌آورد. البته باید به میزان نویز هم توجه کرد. به همین منظور باید میکروفون را در فاصله‌ای مناسب با منبع صدا نصب کرد. پیش از شروع جلسه می‌توان در مورد محل قرارگیری صحیح میکروفون تصمیم‌گیری کرد.
  • راحتی استفاده:‌ اکنون می‌توان بدون نیاز به بوم‌ صدابرداری به آسانی از میکروفون یقه ای استفاده کرد. از آن‌جایی که این وسیله به لباس افراد متصل می‌شود و هم‌زمان با تکان‌های فرد گوینده میکروفون نیز تکان می‌خورد و فاصله‌ی میان دهان فرد و بلندگو تغییری نمی‌کند، کیفیت صدا نیز کم نمی‌شود. یعنی نیازی نیست که بوم‌های صدا را با حرکات گوینده تطبیق دهیم تا بتوانیم صوت را به شکل کامل و واضح پوشش دهیم. هم‌چنین نیازی به نگه داشتن این میکروفون با دست نیست و به همین دلیل تمرکز گوینده به هنگام صحبت از بین نمی‌رود.
  • اندازه: شاید بتوان این عامل را مهم‌ترین دلیل استفاده از میکروفون یقه‌ ای دانست. ابعاد این نوع از میکروفون بسیار کوچک است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند این وسیله‌ی کوچک به لباس آن‌ها متصل شود تا این‌که از یک میکروفون رومیزی استفاده کنند. فارغ از این موضوع، همین ابعاد کوچک منجر به حمل‌ونقل راحت می‌شود و کار را برای افرادی که تجهیزات زیادی را با خود حمل می‌کنند آسان می‌کند.

 

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع میکروفون با کارشناسان ما در فروشگاه فوکوس در ارتباط باشید.

آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

ارسال فوری کالا به سراسر ایران

تلفن تماس: 33945890-021

تلفن تماس: 33943165-021

پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()