ایران تایر

ایران تایر از جمله اولین و معتبرترین شرکت های لاستیک سازی در کشور می باشد، که بیش از نیم قرن در صنعت لاستیک سازی تجربه و اعتبار دارد، و با گذشت سالها فعالیت مسمتر و درخشان همواره توانسته سهم قابل قبولی از فروش انواع لاستیک های سواری ، نیمه سنگین، سنگین، کشاورزی و راهسازی را به خود اختصاص دهد. از مهمترین دلایل خرید انواع لاستیک ایران تایر می توان به چسبندگی مناسب، مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط آب و هوایی متغیر سبکی و نرمی آن ها اشاره کرد. شرایط آب و هوایی، جاده های خاکی و برخورد اجسام سخت و تیز از مهمترین دلایل خرابی و کاهش طول عمر مفید تایرها می باشد، که  شرکت ایران تایر با تولید انواع لاستیک تیوپلس و چهار فصل تا حد بسیار زیادی توانسته از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نماید، و از این لحاظ نیز نظر متقاضیان بسیاری را به خود معطوف کرده است. قیمت لاستیک ایران تایر در مقایسه با دیگر برندهای داخلی، چینی، هندی و غیره از نرخ مطلوبی برخودرار است و توانسته رضایت اکثریت خریداران را به خود جلب نماید.

شرکت ایران تایر مجهز به مدرن ترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا می باشد، که از کشور های فرانسه، آلمان، هلند و اسلواکی وارد کشور شده اند، و  مطابق با استانداردهای جهانی انواع تایرهای بایاس، رادیال نخی و رادیال بلت سیمی را تولید می کند. تولید انواع تایر های رادیال در شرکت صنایع ایران تایر به دلیل افزایش میزان کار کرد تایر در حدود 60 درصد و کاهش هزینه های تعمیر و تعویض زود هنگام تایر ها به سرعت در بازارهای فروش لاستیک ایران تایر با استقبال مردم مواجه شد.

فروشگاه بزرگ و آنلاین یوزپلنگ از معتبر ترین شعب نمایندگی فروش انواع لاستیک ایران تایر می باشد، که محصولات خود را با تضمین اصالت کالا و مناسب ترین قیمت به دست خریداران آن در سراسر کشور می رساند. صرفه جویی در هزینه، زمان، تضمین کیفیت و ارسال سریع و مطمئن از جمله مزایای خرید ایران تایر از این مرکز می باشد.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 794
نمایش همه
علاقه مندی ها ()