ثبت نام کویر تایر

کویر تایر از برترین تولید کنندگان انواع تایر و تیوپ در کشور می باشد، که  متقاضیان بسیاری در بازار های داخلی و بخشی از بازار های خارجی دارد، و کیفیت و دوام تایر های این کمپانی داخلی برای مصرف کنندگان اثبات شده می باشد. برای ثبت نام محصولات کویر تایر و خرید انواع محصولات این شرکت در سایز های مختلف و با نرخ های دولتی کافی است با رعایت قوانین مربوطه به وب سایت این مرکز مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت نمایید، تا از طریق این نمایندگی و کارخانه کویر تایر به سفارشات ارسالی ترتیب عمل داده شود. قیمت انواع لاستیک کویر تایر در مقایسه با کارکرد و عمر مفید آن ها بسیار مناسب می باشد، اما در جهت حمایت از مصرف کنندگان شرکت های تایر سازی داخلی با سالانه عرضه 4 حلقه لاستیک با نرخ های مصوب دولتی به داراندگان وسایل نقلیه، در تلاش هستند، تا اعتماد و اطمینان خریداران را جلب نمایند. ثبت نام کویر تایر برای خرید انواع لاستیک این شرکت به نرخ دولتی  در سایت های مجاز نمایندگی و فروشگاه های آنلاین معتبر عرضه کننده این محصولات امکان پذیر می باشد.

از مهمترین نکاتی که باید قبل از خرید و ثبت نام کویر تایر به آن توجه شود، اطلاعات مربوط به تایر خودرو می باشد، زیرا در ابتدا باید، نوع تایر و اندازه پهنای آن را بدانید تا بتوانید تایر مناسب با نوع خودرو و بودجه خود خریداری نمایید، زیرا این شرکت متعهد به ارسال خودرو های ثبت نامی می باشد، و به دلیل ارسال درخ.است مشتریان به کارخانه اولین فرصت و در تعداد بالا امکان ویرایش و تغییر اطلاعات ثبت نام کویر تایر وجود نخواهد داشت، این تایر ها از جمله تایر های با کیفیت کارخانه هستند که تا 4 سال گارانتس شرکتی برای آن ها در نظر گرفته شده است.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از مجری ترین و متعهد ترین نمایندگی های فروش انواع تایر های ثبت نام کویر تایر می باشد، که اطلاعات مشتریان را ثبت کرده، و در مدت تعیین شده برای آن ها ارسال می کند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 949
نمایش همه
علاقه مندی ها ()