خرید لاستیک

لاستیک از مهمترین قطعات سیستم هیدرولیک در انواع خودرو های سبک و سنگین می باشد،که در صورت خرابی و سایدگی به هردلیلی امکان استفاده از خودرو ها وجود ندارد، به همین دلیل است که کیفیت و دوام تایر ها از مهمترین معیار های خرید لاستیک به شمار می رود.  اهمیت تایر ها به حدی  بالاست، که معمولا در صندوق عقب هر خودرویی یک لاستیک زاپاس پیدا می شود تا در صورت خرابی تایر ها به کمک راننده بیاید و جایگزین تایر معیوب شود. لاستیک ها  متناسب با نوع خودرو ، پهنای رینگ و اندازه فاق با هم  مقایسه می شوند، و هنگام خرید لاستیک داشتن این اطلاعات بسیار مهم و ضروری است، که البته فروشندگان این محصولات با پرسیدن نام خودرو هم می توانند تایرهای  متناسب با نوع خودرو متقاضیان را به آنها پیشنهاد دهند. بازار خرید و فروش لاستیک از رونق بسیار بالایی برخوردار است، زیرا با وجود تعداد بیشمار خودرو ها و استفاده آن ها در صنایع مختلف و به دلیل مصرفی بودن این قطعات روز به روز به متقاضیان خرید لاستیک اضافه می شود.

در هنگام خرید لاستیک باید به اعدادی که بر روی تایر ها حک شده اند توجه نمایید، زیرا اطلاعات بسیار خوبی در رابطه با میزان بار مجاز، حداکثر سرعت، تاریخ ساخت،  مواد سازنده و نوع تایر در اختیار  رانندگان می گذارد، که با رعایت این مولفه ها می توانند طول عمر لاستیک های خود را افزایش دهند. رادیال و بایاس دو نوع تایر با فناوری ساخت متفاوت می باشند، که در روش تولید و متریال مصرفی با هم تفاوت دارند. فروش لاستیک رادیال به علت  کیفیت، ایمنی و طول عمر بالاتر نسبت به لاستیک های بایاس بالاتر است، این لاستیک ها عموما در برندهای خارجی تولید و عرضه می شوند که قیمتی بالاتر از دیگر لاستیک ها دارد.

فروشگاه اینترنتی یوزپلنگ از معتبرترین مرکز فروش انواع لاستیک به صورت مستقیم و آنلاین به سراسر کشور است، که متقاضیان خرید لاستیک در انواع برند های داخلی و خارجی با مراجعه به آن می توانند با مناسب ترین قیمت سفارش خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن با تضمین اصالت کالا دریافت نمایند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 734
نمایش همه
علاقه مندی ها ()