رینگ اسپرت

سیستم انتقال قدرت در خودرو ها شامل قسمت های کاربردی بسیاری می باشد، که آخرین جزء آن چرخ ها است، که آن ها نیز  از بخش های تایر، قالپاق، رینگ و غیره تشکیل شده اند.  رینگ ها از مهمترین بخش های تشکیل دهنده چرخ ها هستند، که علاوه بر زیبایی نقشی اساسی در افزایش فرمان پذیری، بالارفتن قدرت مانور و کاهش خط ترمز در هنگام  انجام حرکت های نمایشی و توقف خودرو ها دارند. معمولا ظاهر چرخ ها برای افرادی که نسبت به خودرو خود حساسیت بالایی دارند از اهمیت بسیاری برخوردار است، و در طول سالیان اخیر و با ورود انواع  رینگ اسپرت به صنعت خودرو سازی، توجه بسیاری از کمپانی های تولیدی ماشین آلات لوکس به این نوع رینگ ها جلب شد، و در پی آن رفته رفته به علاقمندان خرید انواع رینگ اسپرت در این صنعت افزوده شد، این رینگ ها نسبت به نوع معمولی خود از زیبایی، دوام و البته قیمت بسیار بالاتری برخوردار هستند، و می توان انواع آن را متناسب با سفارشات مشتریان و صنایع خودرو سازی طراحی و تولید نمود.

از مهمترین معایب استفاده از رینگ اسپرت می توان به خساراتی که به مرور زمان به سیستم تعلیق خودرو، شاسی و جلوبندی اتومبیل وارد می کنند اشاره کرد، این رینگ ها به دلیل کم کردن ارتفاع چرخ ها و اصطکاک بالای آن ها با زمین سبب استهلاک سریعتر خودروها می شوند، برای همین است، که اغلب توصیه می شود از رینگ اسپرت برای ماشین آلات مسابقه استفاده شود. قیمت انواع رینگ اسپرت بر حسب نوع متریال و آلیاژی که در ساخت آن ها به کار رفته است تعیین می شود، و طراحی این رینگ ها در انواع یک و چند تکه اجرا می شود که مانند دیگر رینگ ها مرحله های برشکاری، ریخته گری و ماشین کاری را طی می کنند.

فروشگاه بزرگ اینترنتی یوزپلنگ از معتبرترین نمایندگی های فروش انواع رینگ اسپرت در سایز ها متفاوت می باشد، متقاضیان خرید انواع رینگ با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند سفارش خود را ثبت نمایند و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()