کویر تایر

با توجه به رونق و پویایی بسیار خوب بازار های خرید و فروش انواع تایر، کمپانی های بسیاری در این صنعت سرمایه گذاری کرده اند، و همواره در تلاش هستند، تا با افزایش بهره وری و کیفیت تولیدات خود محبوبیت و فروش بیشتری را کسب نمایند، که صنایع کویر تایر یکی از محبوب ترین آن ها است. کیفیت تولیدات کویر تایر در مقایسه با دیگر برند های چینی و متفرقه موجود در بازار بسیار بیشتر است، و در طی سی سال سابقه تولید محصولات با کیفیت و مرغوب توانسته اعتماد و اطمینان مشتریان این بازار را جلب نماید. تایر های این مجموعه صنعتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستندکه  از سری تولیدات این شرکت می توان به تایرهای رادیال، بایاس و  تایر سبز اشاره کرد، که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می کیرند. طرح و عمر بالای عاج لاستیک، ابعاد و سایز تایر، تاریخ تولید، حداقل بار مجاز، مقدار چسبندگی و ترکیبات سازنده از جمله مواردی هستند که بر روی تمامی محصولات کویر تایر درج شده اند، و متقاضیان خرید کویر تایر می توانند با مطالعه آن ها تایر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

این شرکت صنعتی اولین شرکت وارد کننده ماشین آلات و فناوری ساخت لاستیک های رادیال سیمی مطابق با استاندارد های اروپا می باشد، که تمامی محصولات برند خود با بالاترین کیفیت به بازار های داخلی عرضه می کند. از مهمترین دلایل محبوبیت این شرکت معتبر می توان به قیمت انواع لاستیک کویر تایر اشاره کرد، که در مقایسه با روش تولید، دوام و نوع تایر ها بسیار مناسب تر دیگر شرکت ها می باشد، و متقاضیان بسیاری دارد. تمامی تولیدات تایر در این شرکت از نوع بدو تیوپ هستند که در برابر برخورد اجسام برنده و تیز مقاومت بسیار بالایی دارند.

فروشگاه آنلاین پوزپلنگ یکی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش محصولات کویر تایر در کشور می باشد، که تمام تولیدات این برند معتبر داخلی را با ارزان ترین قیمت سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 787
نمایش همه
علاقه مندی ها ()