لاستیک دولتی

لاستیک ها از مهمترین قسمت های سیستم انتقال قدرت خودرو ها می باشند، که استهلاک آن ها در گذر زمان و یا به دلایل تنظیم نبودن شاسی، سیستم تعلیق، شرایط آب و هوایی و برخورد اجسام سخت و نده آسیب می بینند و نیاز به تعویض پیدا می کنند. لاستیک های دولتی یکی از جمله خدمات متمایزی است، که طرح آن از طرف دولت تصویب شده است و بر اساس آن کمپانی های لاستیک سازی داخلی مانند بارز، کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر و دنا بخشی از محصولات خود را به نرخ مصوب در اختیار متقاضیان خرید لاستیک دولتی قرار می دهند، البته برای دست رسی به این خدمات باید از طریق لینک نمایندگی این شرکت ها ثبت نام های اولیه صورت بگیرد، عرضه این تایر ها به دلایل تقاضای بالای مردم به صورت ثبت نامی و سالانه برای هر فرد 4 حلقه لاستیک می باشد.

قیمت لاستیک دولتی بر اساس برند سازنده، متریال مصرفی و نوع لاستیک تعیین می شود. انواع تایر ها را می توان بر اساس فناوری تولید در گروه های تایر های بایاس و رادیال قرار داد، که تایر های بایاس از تکنولوژی قدیمی تری برخوردار هستند و در ساخت آن ها از رشته های نخی و نایلونی استفاده شده است، که بر خلاف تایرهای رادیال از دوام، کیفیت و قیمت  پایین تری برخوردار هستند. ثبت نام برای خرید انواع لاستیک از نوع دولتی از طریق مراجعه به آدرس الکترونیک نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر کارخانه های تایر سازی انجام می شود، که قیمت آن ها نسبت به بازار بسیار پایین تر می باشد، اما با کیفیت دیگر تایر های کمپانی های تولیدی برابری می کنند و تعهدات شرکتی این مجموعه ها برای آن ها نیز صدق می کند.

فروشگاه آنلاین یوزپلنگ از معتبر ترین شعب نمایندگی فروش لاستیک دولتی در برند های معتبر داخلی می باشد، که با ثبت نام در وب سایت آن می توان متناسب با قوانین دریافت انواع تایر دولتی محصولات مورد نظر خود را در تعداد مجاز سهمیه خریداری کرد، و در محل مورد نظر دریافت نمود.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 840
نمایش همه
علاقه مندی ها ()