خلاقیت با استفاده از نور ثابت

اگر می‌خواهید به شکلی موثر و آسان از نور ثابت استفاده کنید و خلاقیت خود را نیز در این میان به کار بگیرید، به پنج پیشنهادی که در این مطلب ارائه شده است نگاهی بیندازید و آن‌ها را انجام دهید تا نتایج مطلوبی بگیرید. برای خرید نور ثابت ارزان  به سایت مراجعه کنید. 

نکاتی درباره‌ی استفاده از نور ثابت

  • از منابع نوری قوی استفاده کنید. منابع نور ثابت به دلیل نحوه‌ی طراحی‌شان از قدرت زیادی برخوردار نیستند. از همین رو بهتر است یک منبع قدرتمند مانند لامپ LED را جایگزین لامپ‌های معمولی کنید تا میزان نور مورد نیاز تامین شود. اگر حس می‌کنید نور بیش از اندازه است، می‌توانید لامپ را جابجا کنید و در جای مناسب‌تری قرار دهید.
  • نور را ملایم کنید. یکی از دلایل استفاده از نور ثابت برخورداری از نوری ملایم است تا به این شیوه دیگر سایه‌های اضافی روی سوژه ایجاد نشوند. اگر به ویژه مشغول عکاسی پرتره هستید تا جایی که ممکن است از اصلاح‌کننده‌های نوری استفاده کنید. می‌توانید از سافت‌باکس یا وسایلی شبیه چتر یا کلاهک آباژور کمک بگیرید تا نور را ملایم‌تر کنید.
  • دمای رنگ را بررسی کنید. برخلاف بسیاری از لامپ‌های عکاسی، منابع نوری پیوسته، به شما اجازه می‌دهند که تنظیم دمای رنگ را به شکلی دلخواه انجام دهید. در بیشتر مواقع می‌توان دمای نور را به دمای روشنایی روز تغییر داد تا رنگی طبیعی‌تر حاصل شود.
  • بقیه‌ی چراغ‌ها را خاموش کنید. برای استفاده‌ی بهتر از نورهای ثابت بهتر است سایر منابع نوری را خاموش کنید. از آن‌جا که دمای رنگ بسیار مهم است این کار موجب می‌شود تداخلی میان نورهای اضافی و نور محیط صورت نگیرد. به این طریق شما اطمینان حاصل می‌کنید نوری که در اختیار دارید همان نوری است که خودتان می‌خواهید.
  • از سیستم نورپردازی سه‌نقطه‌ای استفاده کنید. این شیوه به خصوص در عکاسی پرتره بسیار مفید است. به ویژه اگر از منبع نور ثابت که قدرت زیادی هم ندارد استفاده کنید نتیجه‌ای مطلوب‌تر خواهید گرفت. برای خرید انواع رینگ لایت به سایت فروشگاه فوکوس نگار مراجعه نمایید.

    آدرس : تهران  میدان امام خمینی ، خیابان باب همایون ، خیابان صوراسرافیل ، مرکزتجاری صوراسرافیل ، طبقه اول واحد 407 فروشگاه تجهیزات عکاسی و تصویربرداری " فوکوس "

    ارسال فوری کالا به سراسر ایران

    تلفن تماس: 33945890-021

    تلفن تماس: 33943165-021

    پشتیبانی همراه : 073 69 49 0912

    پشتیبانی همراه :980 55 44 0935

    پشتیبانی همراه :76 345 39 0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()