باسکول محک به عنوان یکی از بهترین انواع باسکول موجود در بازار می باشد که متقاضیان زیادی در سراسر کشور دارد. با خرید باسکول محک می توانید از خدمات پشتیبانی مجموعه استفاده نمائید، ضمن آنکه در ابتدای خرید انواع باسکول محک به شما خدمات مشاوره ای داده می شود تا مناسب ترین باسکول محک را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

خرید و فروش انواع باسکول محک

باسکول دیجیتال محک قابلیت ذخیره ارقام، چاپ فاکتور را به واسطۀ اتصال به کامپیوتر و دستگاه پرینتر دارا می باشد. ترازوهای فروشگاهی و صنعتی دیجیتالی محک با داشتن نمایشگر   LCDوLED می تواند در خواندن ارقام عملیات توزین به ما کمک بسزایی کند و میزان خطای دید را کاهش می دهد. از ویژگی های باسکول های دیجیتالی فروشگاهی محک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طول عمر زیاد

دقت بالا در اندازه گیری

قابلیت قطعه شمار داخلی

قابلیت اتصال به کامپیوتر

قابلیت اتصال به دستگاه چاپگر

پشتیبانی از حداکثر ظرفیت توزین

داشتن درصد خطای بسیار پایین

بدنۀ فلزی مقاوم در برابر ضربه و فشارهای بار

و غیره.

از کاربرد های این باسکول می توان به استفاده ی آن در هایپر مارکت ها، فروش قطعات فولادی، کارخانجات تولید مواد غذایی، تمام فروشگاه ها و غیره اشاره نمود. در نتیجه پس از بررسی انواع باسکول فروشگاهی و صنعتی محک می توانید مناسب ترین باسکول دیجیتالی را با قیمت ارزان کیفیت عالی خریداری نمائید تا سرعت راندمان کاری شما افزایش یابد. 

قیمت باسکول دیجیتالی صنعتی محک

قیمت باسکول دیجیتالی صنعتی محک همانند باسکول فروشگاهی محک به قابلیت های باسکول بستگی دارد. با توجه به امکانات پیشرفته ای که باسکول های محک دارد، از قیمت ارزان برخوردار می باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی اسکال با سال ها فعالیت مداوم در زمینۀ فروش انواع باسکول محک در تهران، توانسته خدمات ارزنده ای به مشتریان محترم ارائه دهد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()