لاستیک

لاستیک ها آخرین قسمت سیستم انتقال قدرت در خودرو ها هستند، که نقش غیر قابل انکاری در حرکت و سواری تمامی ماشین آلات دارند، و در صورت نامرغوب بودن ممکن است، به دیگر قطعات خودرو ها آسیب برساند. تمامی لاستیک ها از یک طول عمر مشخصی برخوردار هستند، که به مرور و یا به دلایل معینی مانند اصطحکاک بالا، برخورد با اجسام برنده و از بین رفتن عاج و چسبندگی مستهلک می شوند و نیاز به تعویض و تعمیر پیدا می کنند. لاستیک هارا از لحاظ کیفیت ساخت می توان در دو گروه رادیال و بایاس قرار داد. در ساخت لاستیک های رادیال از فناوری های جدیدتری به کار رفته است، که دوام و ماندگاری آن ها را بین 40 تا 60 درصد افزایش داده است، و  معمولا این نوع تایر ها در برندهای خارجی عرضه می شوند، که قیمت بالاتری دارند. از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید لاستیک باید به آن توجه نمود می توان به اندازه رینگ، پهنای تایر و فاق آن اشاره کرد، زیرا سایز لاستیک ها بر اساس اندازه رینگ آن ها مشخص می شود، و در خودرو های مختلف نیز اندازه آن ها تغییر می کند.

طرح و عمر عاج لاستیک، کیفیت ساخت، برند سازنده، تاریخ تولید، چسبندگی، مقاومت حرارتی، فصلی و یا چهار فصل بودن از مهمترین معیار های انتخاب تایر و  تعیین قیمت لاستیک می باشند.  لاستیک ها ساختاری انعطاف پذیر دارند که بسته به نوع آن ها از متریالی نظیر  کربن سیاه، رشته های سیمی، نایلونی و  مواد لاستیکی و غیره در ساخت آن ها استفاده شده است. برندهای بسیاری در زمینه تولید انواع لاستیک در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند که از معتبرترین آن ها می توان به میشلن، پیرلی، بریجستون، کومهو و غیره اشاره کرد.

فروشگاه آنلاین از بزرگ ترین و معتبرترین مراکز فروش لاستیک در برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد، که با مراجعه به آدرس آن می توان انواع لاستیک ایرانی و خارجی را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت مجازی خریداری کرد و در ب منزل تحویل گرفت.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 937
نمایش همه
علاقه مندی ها ()