یزد تایر

یزد تایر یکی از برترین شرکت های تولید کننده تایر و تیوپ در کشور است، که به عنوان طراح برتر هم در بین شرکت های داخلی مشهور می باشد، تمامی تولیدات این کمپانی داخلی مطابق با استاندارد های روز دنیا می باشد و در ماندگاری و دوام  از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردارند. لاستیک ها از مهمترین اجزاء خودرو ها می باشند، که علاوه بر کمک به حرکت و انتقال وزن و قدرت خودرو ها به زمین، در کاهش مصرف سوخت، دفع ضربات ناشی از ناهمواری های زمین نیز نقشی بسیار مهم و انکار ناپذیر دارند، و شاید این موارد دلایل بسیار محکمی بر ضرورت استفاده از لاستیک های زاپاس یا یدکی برای خودرو ها باشند، زیرا دیر یا زود این تجهیزات مصرفی به دلیل ساییدگی، برخود اجسام تیز و برنده و غیره ممکن است آسیب ببینند و نیاز به تعویض پیدا نمایند. انواع لاستیک های یزد تایر  بر حسب سایز و اندازه مناسب  برای ماشین های سواری، وانتی، دوچرخه، اسکوتری و فرغونی می باشد و قیمت انواع لاستیک یزد تایر بر حسب آن ها و کیفیت و متریال ساخت آن ها تعیین می شود.

 تمامی مشخصات اطلاعات فنی لاستیک های یزد تایر نیز بر روی آن ها درج شده اند، که این اطلاعات شامل تاریخ تولید، ابعاد تایر، حد مجاز بارگزاری و حداکثر سرعت می شود که در نگهداری و افزایش بهره وری تایرها هم به مشتریان کمک بسیار زیادی می کنند.  این شرکت معتبر ایرانی سالهاست که با همکاری یک شرکت اروپایی در تولید انواع تایرهای بلت سیمی مطابق با استانداردهای روز اروپا فعالیت می کند، و محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و فناوری روز دنیا تولید و عرضه می کند. بازار فروش انواع لاستیک یزد تایر در میان تولیدات داخلی و  برندهای چینی و متفرقه در وضعیت مطلوب تری قرار دارد.

از مناسب ترین راه ها برای خرید انواع لاستیک با برند یزد تایر با ارزان ترین قیمت موجود در بازار مراجعه به شعب نمایندگی آنلاین فروش لاستیک یزد تایر  با گارانتی اصالت و کیفیت می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی اصالت و در کمترین زمان ممکن به دست متقاضیان می رساند.

تماس با ما

تلفن فروشگاه اینترنتی یوزپلنگتلفن های تماس:   02136832170 و 02133137389

ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از 10 صبح الی 16 و پنجشنبه 9 تا 13

آدرس: خیابان امیرکبیر شرقی ، خیابان جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک 30 واحد 8

ایمبل فروشگاه رینگ و لاستیک یوزپلنگپست الکترونیکی:info@uzpalang.com

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 901
نمایش همه
علاقه مندی ها ()