مراحل اجرای آردواز

آردواز از اولین پوشش های سقف های شیروانی بوده است، که به علت کیفیت، دوام بالا و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری همواره متقاضیان خود را حفظ کرده، و در مناطق سردسیر و کوهستانی در شمار اولین انتخاب های مردم به حساب می آید. مراحل اجرای آردواز شامل طراحی دقیق و اصولی، تهیه مصالح ، زیر سازی فلزی، شاسی کشی ، فاصله گذاری، نصب استاندارد و اجرای فلاشینگ و تیزه ها برای آب بندی می باشد، که باید توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام شود، تا علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری سازه ها را تضمین نماید، زیرا آردواز ها دوام، کیفیت و طول عمر های متفاوتی دارند، و در صورت انتخاب درست و اجرای صحیح آن ها می توان تا 100 سال پایداری سازه ها را تخمین زد. مساحت سقف، مواد اولیه مصرفی و نوع طراحی و معماری از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت اجرای آردواز می باشند.

ترکیبات شیمیایی، آب، سیمان، آزبست و الیاف معدنی از جمله مواد تشکیل دهنده آردواز هستند، که در فشار های 100 تا 150 کیلوگرم بر سانتی متر مربع قرار می گیرند، و اجزاء آن کاملا متراکم و فشرده می شود، این پوشش ها در برابر نفوذ آب و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم هستند. امروزه فروش خدمات اجرای آردواز برای زیباسازی محوطه پارک ها، نمای ساختمان ها، ویلاها، سقف آلاچیق ها و اتاقک های چوبی بسیار متداول شده است، و شرکت های سبیار زیادی مجری این خدمات هستند، که می توان به صورت تلفنی و آنلاین مشاوره های لازم را در خصوص اجرای آردواز  و نصب آن در سازه های مختلف دریافت نمود.

متقاضیان سفارش و خرید اجرای آردواز می توانند با مراجعه به وب سایت های شرکت های خدماتی مجرب، اطلاعات لازم را در زمینه نصب آردواز دریافت نمایند. شرکت فنی مهندسی آراز سقف از بزرگ ترین و مجرب ترین شرکت های خدماتی اجرای آردواز ، اجرای انواع سقف ، ساخت انواع آلاچیق و ... می باشد، که با استفاده از بهترین ایده های معماری و کادری حرفه ای و خلاق تمامی خدمات نصب و اجرای آردواز را مطابق با اخرین استانداردهای روز دنیا انجام می دهد.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()