مراحل اجرای سقف شیروانی

شیروانی از قدیمی ترین و محبوب ترین سقف هایی است، که در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد، و قدمت آن به زمان یونان باستان می رسد، و امروزه معماران با ترکیب این هنر کلاسیک اجرای سقف های شیروانی را در طرح ها و سبک های متنوعی انجام می دهند. چوب سرو، سفال، فلز، شینگل های قیر گونی شده، کاشی های بتنی و رسی از جمله متریالی هستند که در ساخت انواع شیروانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، و نسبت به دیگر مصالح ساختمانی از مقاومت و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد. از پر مخاطب ترین پوشش های سقفی می توان به سقف ساده، پایابنا، خمیده، پروانه ای و غیره اشاره کرد، که با ترکیب هنر و معماری سازه های بسیار شکیل و چشم نوازی تولید می شوند. قیمت اجرای سقف شیروانی بسته به نوع معماری، طراحی و متریال مصرفی تعیین می شود، که نسبت به هزینه های پایین نگهداریو تعمیر آن بسیار اقتصادی می باشد، در صورت استفاده از مصالح مناسب برای شیروانی ها عمر مفید آن ها به حدود 100 سال می رسد.

از مراحل اجرای سقف شیروانی می توان به اجرای سازه فلزی و یا چوبی به صورت شیبدار، انجام زیر سازی متناسب با نوع مصالح، استفاده از پوشش مناسب، نصب ناودانی برای هدایت آب باران و برف، اجرای پیشانی نما یا پوشش دامنه برای جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و اتلاف انرژی اشاره کرد، که بهتر است این مراحل توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام شود تا تضمینی بر مقاومت و کیفیت بنا باشد. این سقف ها به تهویه بهتر ساختمان ها، افزایش فضا (با اضافه شدن اتاق زیر شیروانی یا انباری)، هزینه های پایین نصب و هدایت ساده تر برف و باران به زمین کمک می کنند، و به دلایل فوق بازار فروش و ارائه خدمات اجرای سقف شیروانی بسیار پررونق می باشد.

شرکت معتبر آراز سقف از برجسته ترین شرکت های مهندسی ارائه خدمات اجرای سقف شیروانی ، ساخت انواع سقف ، آردواز و همچنین انواع آبرو ناودانی با نازل ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد، که متقاضیان بسیاری دارد.

تماس با ما

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 638
نمایش همه
علاقه مندی ها ()