کاربرد تابلو ال ای دی روان

تابلو ال ای دی روان یا تابلو  LEDرنگی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی می باشد، که در سالهای اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است، و روز به روز به تعداد مخاطبین آن افزوده می شود. این تابلو ها به تابلو های متحرک رنگی نیز معروف هستند و تمامی متون و تصاویر در آن ها با استفاده از انیمیشن های زیبا و افکت های جذاب طراحی و نمایش داده می شوند. قیمت انواع تابلو ال ای دی روان برحسب مدل طراحی indoor،،outdoor، محل نصب، رزولوشن، فاصله دید، تعداد led ها و مساحت تابلو نرخ گذاری می شوند، و به مشتریان اطلاع داده می شود. استفاده از این تابلو ها به دلیل مصرف پایین انرژی، کیفیت بالای ساخت،امکان نصب در تمامی محیط های باز و بسته و غیره در شمار بهترین ابزار های تبلیغاتی قرار گرفته اند.

می توان گفت تابلو های ال ای دی روان یک نمایشگر بزرگ است، که با استفاده از انواع لامپ های ال ای دی  در فضاهای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد، و بسته به مورد استفاده از آن ها از متریالی مانند پلکسی و ام دی اف برای قاب آن استفاده می شود. نمایشگر های پلکسی شفاف در برابر تابش نور آفتاب و بارش های باران و برف مقاومت بسیار بالایی دارند، و البته قیمت آن ها هم نسبت به دیگر تابلو های ال ای دی گران تر می باشد. متقاضیان خرید انواع تابلو روان رنگی در ابتدا باید هدف خود را از استفاده از این نوع از تابلو ها مشخص نمایند و سپس  محلی گه قرار است مورد استفاده قرار بگیرد را مشخص نمایند، تا در هنگام نصب و اجرا بتوان بالاترین بازدید را از این تابلو ها دریافت نمود.

تابلوسازی اچ دی از بزرگ ترین مراکز عرضه و فروش انواع تابلو ال ای دی روان و انواع تابلو ال ای دی ثابت می باشد، که با بالاترین درجه کیفی و تضمین کیفیت شان پخش می شوند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 932
نمایش همه
علاقه مندی ها ()