تابلو چلنیوم

تابلو سازی از اولین گام های تبلیغات می باشد، و اولین تصوری که در ذهن  مشتریان و مخاطبان انواع کسب و کار ها شکل می گیرد، تا حد بسیار زیادی به آرم، برند سازنده و دیزاین انواع کسب و کار ها وابسته می باشد. تابلو های چلنیوم یکی از پر طرفدارترین تابلو های تبلیغاتی است، که دوام بسیار بالایی دارد، و در برابر عوامل محیطی مانند تابش نور خورشبد، باران و برف از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، و نسبت به سایر تابلو های آلومینیوم و استیل از قیمت ارزان تری برخوردار است، که توجه مشاغل مختلف را به خود معطوف کرده است. تابلو چلنیوم حاصل ترکیب کامپوزیت و حروف برجسته و سه بعدی می باشد، که به صورت کاملا خلاقانه و با استفاده از برترین نرم افزار های طراحی مدل سازی شده اند، و در رنگ های جذاب و تاثیر گذار  مطابق با سر درب مغازه ها و سلیقه مشتریان تولید می شوند. قیمت انواع تابلو چلنیوم با توجه به ابعاد و ظرفیت کار انجام شده و همین طور نوع متریالی که در ساخت آن به کار رفته است، تعیین می شود، ولی در مجموع قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

آلومینیوم و استیل از سری آلیاژ هایی هستند که در انواع تابلوسازی ها به کار می روند، و از مهمترین خواصی که به این تابلو های گرافیکی بخشیده اند می توان به وزن کم، سهولت نصب، قابلیت چکش خواری، انعطاف پذیری بالا، درخشندگی و  قابلیت شست و شو  اشاره کرد. تنوع تولیدات انواع تابلو های چلنیوم بسیار بالاست، و متقاضیان خرید تابلو چلنیوم در ابتدا باید طرح و نوع تابلو خود را مشخص نمایند، از پرفروش ترین این تابلو ها می توان طرح های ساده چلنیوم ساده، کریستال، الماسی، میرور لبه استیل و غیره را نام برد.

 فروشگاه آنلاین تابلو ساز اچ دی از معتبر ترین شرکت های طراحی و فروش تابلو چلنیوم و دیگر تابلو های تبلیغاتی می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان تمامی نمونه کار های این شرکت را مشاهده کرد، و با اطمینان کامل سفارش خود را به آن سپرد.

ارتباط با ما

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()