کاغذ دیواری یکی از محبوب ترین لوازم و تجهیزات دکوراتیو است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. خرید کاغذ دیواری به دلیل نوع طرح و سبکی که به نمایش می گذارد، نسبت به نقاشی ساختمان بسیار مقرون به صرفه، خاص و زیبا می باشد. تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری افزایش یافته است و این مسئله موجب افزایش  فروش بهترین کاغذ دیواری  در سراسر جهان شده است.

خرید کاغذ دیواری لاکچری

در دنیای امروز با خرید کاغذ دیواری لاکچری می توانید به راحتی سبک دکوراسیون داخلی منزل و محیط اداری خود را مدرن و بروز نشان دهید به نحوی که به طور مستقیم بر روی ارزش ملک تأثیر می گذارد. استفاده از کاغذ دیواری مدرن و لوکس، جلوه و نمای زیبایی را در تزئین دکوراسیون بوجود می آورد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. انواع کاغذ دیواری نقش برجسته، انواع کاغذ دیواری طرح 3D و انواع کاغذ دیواری مدرن با نقش و نگار نقره ای، طلایی و برنز می توانند از جمله طرح های کاغذ دیواری لاکچری و لوکس محسوب شوند که متناسب با تجهیزات و لوازم دکوراسیون می توانید مناسب ترین سبک کاغذ دیواری را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید. برای اطلاع از فروش انواع کاغذ دیواری ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

قیمت فروش کاغذ دیواری

قیمت فروش کاغذ دیواری به جنس کاغذ دیواری بستگی دارد و با توجه به تغییر قیمت متریال تشکیل دهندۀ کاغذ دیواری، قیمت خرید کاغذ دیواری نیز نامشخص می باشد و برای اطلاع از قیمت انواع کاغذ دیواری با بخش فروش دکور آفیس تماس بگیرید. در ضمن قیمت کاغذ دیواری به برند ایرانی و برند خارجی نیز بستگی دارد و هر چه جنس کاغذ دیواری کیفیت بهتری داشته باشد، گران تر خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در عرصۀ فروش و چاپ انواع کاغذ دیواری در تهران و سایر شهرستان ها در حال فعالیت می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 828
نمایش همه
علاقه مندی ها ()