کاغذ دیواری یکی از لوازم دکوراسیون داخلی است که کاربرد عمده دارد و به عنوان تجهیزات دیوارپوش بر روی دیوار اتاق ها نصب می شود. تنوع محصولات کاغذ دیواری افزایش یافته است که در نتیجۀ آن خوشبختانه  قیمت خرید انواع کاغذ دیواری  ارزان شده است. بنابراین تمام اقشار توان مالی خرید انواع کاغذ دیواری را خواهند داشت.

انواع کاغذ دیواری

با پیشرفت فناوری، صنعت ساخت دستگاه های چاپ نیز متحول شده است. در نتیجه انواع ماشین آلات چاپ دیجیتال مدرن ساخته شدند که امکان چاپ انواع کاغذ دیواری طرح دار، کاغذ دیواری نقش برجسته و همچنین کاغذ دیواری طرح سه بعدی را نیز فراهم نموده است. ضمن آنکه امکان چاپ کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری نانو را نیز محیا نموده که قابل شستشو، مقاوم در برابر تابش نور و مستحکم می باشند و موجب افزایش عمر مفید کاغذ دیواری می گردد.

برای طراحی کاغذهای دیواری نیز از منظره های طبیعی، شخصیت های کارتونی، گل و بوته، طرح های اسلیمی، طرح شطرنج، طرح های بافت دار و مواردی از این قبیل الهام گرفته می شوند. امروزه طرفداران خرید و فروش کاغذ دیواری افزایش یافته است چون خیلی از افراد از یکنواختی فضای دکوراسیون احساس کسالت پیدا می کنند که نیاز به تغییر و تحول دارند و با نصب کاغذ دیواری می توانند با قیمت ارزان، زیبایی و تنوع را برای محیط زندگی و محل کار بوجود آورند. برای خرید انواع کاغذ دیواری های سه بعدی باکیفیت به سایت مراجعه کنید.  

 انتخاب طرح کاغذ دیواری نقش مهمی در تزئین دکوراسیون داخلی دارد. به همین جهت، بهتر است همخوانی تمام اجزای دکوراسیون را در نظر داشته باشید و از رنگ و طرح های مناسب برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده نمائید. به عنوان مثال با خرید کاغذ دیواری طرح دار شلوغ، بهتر است لوازم دکوری کمتری به دیوار نصب شود چون از زیبایی دکوراسیون می کاهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی انتخاب مناسب ترین کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()