پارکت نوعی کفپوش است که جنس چوب طبیعی و چوب مصنوعی ساخته می شود و برای پوشش کف ساختمان ها به کار برده می شود. خرید پارکت بر مبنای طرح، رنگ، جنس و مشخصات ساخت پارکت انجام می شود. پارکت چوبی و لمینت از جمله انواع کفپوش پارکت می باشد که با هدف طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان تولید شده اند. کفپوش پارکت از میان دیگر کفپوش ها محبوبیت بیشتری دارد چون دارای ویژگی های متعددی می باشد. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه کنید. 

خرید بهترین پارکت

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان را دارید می توانید با خرید بهترین پارکت برای کفپوش ساختمان در هزینه ها صرفه جویی کنید و طراحی فوق العاده ای را در دیزاین دکوراسیون داخلی بوجود آورید. شکل ظاهری پارکت و لمینت بسیار برجسته و براق می باشد که موجب جلب نظر بینندگان می شود و زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد. پارکت چوبی نسبت به رطوبت مقاومت کمتری دارد و به همین دلیل انواع پارکت لمینت از لایه های فشرده چوب HDF ساخته شده است تا ضد آب و مقاوم باشند. همچنین ساخت انواع پارکت لمینت بر اساس استانداردهای سایش صورت می گیرد تا استحکام لازم را در برابر فشارهای وارده داشته باشند. پارکت های لمینت در 5 کلاس AC ساخته شده اند که برای مکان های پر تردد باید پارکت لمینت کلاس AC4 , AC5 را خریداری نمائید تا از مقاومت لازم برخوردار باشد.

قیمت انواع پارکت لمینت

قیمت انواع پارکت لمینت مانند قیمت خرید پارکت لمینت ایرانی به برند، جنس، درجه و ضخامت پارکت لمینت بستگی دارد. با توجه به افزایش طرح، قیمت خرید پارکت لمینت ارزان تر از دیگر انواع کفپوش است و می توانید متناسب با سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن، مناسب ترین پارکت لمینت را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با استفاده از کارشناسان فروش و نصابان مجرب، در ارائه خدمات مشاوره و نصب انواع پارکت و لمینت به مشتریان همراهی می کند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()