کمپرسور اسکرو دستگاهی است که برای افزایش فشار در گاز و بخار استفاده می شود. موارد مصرف آن در صنایع مختلف، لوازم خانگی و... است و هدف به کارگیری آن در صنایع مختلف، جلوگیری از هدر رفتن انرژی، افزایش فشار گاز و هوا، تامین نیروی محرکه برای انجام کارهای مکانیکی و... می باشد.

انواع کمپرسور اسکرو به دلیل این که از پیچ های زیادی تشکیل شده و استفاده از تجهیزات مارپیچی فشرده سازی هوا را انجام می دهد.

این نوع کمپرسور از سیستم هایی تشکیل شده است. این سیستم ها عبارت هستند از، سیستم هواساز، سیستم خنک کننده، سیستم جدا کننده هوا از روغن و سیستم کنترل هوشمند که مهمترین قسمت این نوع است.

سیستم هواساز کمپرسور اسکرو از واحد هواساز، دریچه تنظیم هوای ورودی، الکتروموتور و فیلترهای هواکش تشکیل شده است. عملکرد آن طوری است تسمه ها نیرو را از الکتروموتور که از اجزای هواساز است به مارپیچ ها منتقل می کند. مارپیچ ها در خلاف هم حرکت می کنند و در داخل واحد هواساز خلا ایجاد می کند. هوا و روغن در این محفظه انباشته شده و با سرعت و حرکت مارپیچ ها از قسمت انتهایی واحد هواساز به صورت فشرده بیرون می آید.

در سیستم جدا کننده هوا و روغن، این هوا و روغن فشرده به مخزن سپراتور می روند. روغن در این مخزن جدا و ته نشین می شود. روغن پس از عبور از فیلتر تصفیه دوباره به واحد هواساز بر می گردد تا تولید باد را ادامه دهد. اما هوای فشرده شده پس از تصفیه دوباره به سیستم خنک کننده وارد می شود.

در این سیستم، عملیات خنک کردن کمپرسور اسکرو انجام می شود. در این قسمت رادیاتور قرار دارد که از دو بخش رادیاتور روغن و هوا تشکیل شده است. در قسمت اول اگر دمای روغن بالا باشد ترموستات آن را به رادیاتور هدایت می کند تا از گرمای آن کاسته شده و دوباره به واحد هواساز برگردد.

رادیاتور هوا نیز باعث افزایش کیفیت هوای تولید شده می شود و قبل از خروج از کمپرسور اسکرو در این قسمت خنک می شود. در این قسمت ناخالصی های هوای فشرده شده از کمپرسور خارج نمی شود.

به این دلیل که تمامی قسمت ها در تولید هوای فشرده در قسمت سیستم کنترل هوشمند، به صورت دقیق کنترل می شود، این قسمت مهمترین بخش کمپرسور اسکرو می باشد. شما می توانید برای خرید انواع کمپرسور با کارشناسان ما در هوامدار در تماس باشید.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()