تانک نگهدارنده هوای فشرده یا مخزن های هوا دارای مزایا و همچنین کاربردهایی است؛ که در صنایع یا هر جای دیگر که این تجهیزات به کار می‌روند قابل مشاهده است. می‌توانیم کاربرد ها و مزایای این مخازن را به اختصار مورد بررسی قرار دهیم و به صورت زیر بنویسیم.

کاربردهای مخزن هوا

* مخزن هوای فشرده یا در اصطلاح تانک باد؛ در مواقعی مصرف به بالاترین حد خود می‌رسد ، بسیار پر کاربرد است. چرا که قادر است بدون نیاز به کمپرسور بزرگتر و در نبود آن میزان هوای فشرده‌ی مورد نیاز سیستم را تامین کند.

* وجود مخزن هوا‌ی فشرده از استهلاک دستگاه خودداری می‌کند؛ به طوری که از روشن و خاموش شدن مداوم دستگاه جلوگیری می‌کند.

* این مخازن هوا با صرف انرژی و جریان کمتری قادر به تولید هوای فشرده‌ی مورد نیاز سیستم می‌باشند؛ که این امر باعث کاهش هزینه های  معمول خواهد شد.

* مخزن هوا از رسیدن آب کندانس شده که همان رطوبت تولید شده در سیستم تولید هوای فشرده است، به لوله ها و تجهیزات پنوماتیکی جلوگیری خواهد کرد.

* از اعمال و اقدامات اولیه و جالب مخزن هوا، این است که باعث خنک شدن هوای فشرده و جدا نمودن روغن و رطوبت موجود در آن هوا می‌شود.

 مزایای مخزن هوا

     تانک های نگه دارنده‌ی هوا یا همان مخازن هوا مزایای خاصی دارند که همان کاربرد های آن ها است. تنها تفاوتی که مابین مخازن هوا وجود دارد، با توجه به مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند یا ابعاد و موارد استفاده‌ی این تانک ها پدیدار می‌گردد. که از جمله‌ی آن ها می‌توان به سبکی و قابل حمل بودن مخازن کوچک که عموما در یک پکیج با انواع کمپرسور خود می‌باشند؛ و همچنین این مزایا می‌تواند از شرکت یا کارخانه‌ی سازنده ای به دیگری متفاوت باشند. که در نهایت موجب کیفیت بالاتر یا زیبایی بیشتر یا حتی قیمت پایین تر آن ها بشود.

شما می توانید برای خرید انواع درایر ، کمپرسور ، مخزن هوا و غیره به وب سایت هوامدار مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس كارخانه : تهران ، شهرك صنعتي چهاردانگه،‌مجتمع صنفي سهند،‌سوله هاي بنقش، پلاك 3/805

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()