ویدئو پروژکتور ها دستگاه های هستند که لامپ و  لنز از اجزای مهم و اساسی آن ها به شمار می ‌رود. این دستگاه‌ ها تصاویر دریافتی را پردازش کرده و سپس بر روی پرده یا دیوار با بزرگنمایی به نمایش در می آورد.  ویدئو پروژکتور ها  تصاویر را از کامپیوتر، پلیر ها، دوربین فیلم برداری، ویدئو، گوشی تلفن همراه، رایانه، تبلت و ... دریافت می  نمایند.
میزان بزرگ نمایی توسط ویدئو پروژکتور ها به دو عامل لنز و میزان فاصله ی  دستگاه ویدئو پروژکتور از بستگی دارد.برای اطلاع از  قیمت فروش ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید.

 نسل‌ های قدیم ویدئو پروژکتورها برای پخش تصاویر ویدئویی مناسب بودند و دارای نام‌ های مختلفی بودند که از آن جمله می توان به دیتا پروژکتور، مالتی‌ مدیا پروژکتور، پروجکشن و پروژکتور اشاره کرد. در واقع هرگاه هریک از این نام ها بیان می شود منظور همان ویدئو پروژکتور است. پروژکتور ها دارای انواع مختلف و کاربرد های متنوعی هستند و می توان با توجه به نیاز و کاربرد، انتخاب مناسبی داشت.

روند رشد ویدئو پروژکتور ها

در واقع دیتا پروژکتور ها نسل های اولیه ویدئو پروژکتورها بودند که با رشد فناوری دچار تغییرات چشمگیری شدند  و امروز به دستگاه‌ هایی تبدیل شدند که دارای امکانات و مزایای متنوعی هستند و در موارد مختلفی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.برای خرید ویدئو پروژکتور جیبی از طریق لینک اقدام کنید.
با رشد تکنولوژی و فناوری ها، قیمت ویدئو پروژکتور ها با گذشت زمان کاهش پیدا کرد و از دیگر مزایایی که به  این دستگاه اضافه شد، این است که برای استفاده از آن ها نیاز نیست که اتاق کاملا تاریک یا نیمه تاریک باشد و با افزایش شدت روشنایی ویدئو پروژکتورها می توان از آن ها در اتاق هایی که روشن هستند نیز استفاده کرد  و کاربرد های متنوع تری نیز برای ویدئو پروژکتورها تعریف نمود. در حال حاضر ویدئو پروژکتورها در انواع مختلف جیبی، مینی، حرفه ای، نیمه حرفه ای و ...  موجود هستند. فروشگاه نی زا کالا در خدمت شماست.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()