پارکت نیز یکی دیگر از انواع کفپوش موجود در بازار می باشد که به عنوان محصولات دکوراتیو عرضه می شوند. خرید و فروش انواع پارکت را در بازار مشاهده می کنیم که منجربه بهبود کیفیت کفپوش نسبت به گذشته شده است. چند سال اخیر فروش پارکت نسبت به دیگر کفپوش های موجود در بازار مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که پارکت های لمینت نسبت به شرایط محیطی دارند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید انواع پارکت به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت

خرید پارکت به شما اجازه می دهد که در سطوح نرم قدم بگذارید و احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید. لازم به ذکر است که هنگام خرید پارکت لمینت بهتر است، درجۀ کلاس AC را در نظر داشته باشید، تا مناسب ترین نوع پارکت لمینت را برای پوشش کف انتخاب نمائید. کفپوش های پارکت لمینت در 5 کلاس استاندارد سایش ساخته شده اند که میزان استحکام پارکت را نسبت به میزان ترددها مشخص می کند. با خرید پارکت لمینت کلاس ای سی 3 می توانید این نوع پارکت ها را در محیط هایی با تردد متوسط استفاده نمائید.

معمولاً انتخاب پارکت، بر اساس میزان استحکام و عدم نفوذپذیری آب می باشد. بنابراین با در نظر گرفتن چنین فاکتورهایی می توانید تجربۀ خرید پارکت لمینت با کیفیت را داشته باشید.

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت مانند قیمت خرید پارکت فلورپن را می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی مطلع گردید. روزبروز بر تنوع طرح پارکت های لمینت افزوده می شود که موجب قیمت ارزان پارکت لمینت شده است. بدین وسیله می توانید متناسب با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک، طرح پارکت لمینت ساختمان را انتخاب نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری مفتخر است با سال ها فعالیت در عرضۀ انواع پارکت لمینت آرتا، توانسته خرید اینترنتی انواع پارکت لمینت ضد آب را برای مشتریان دنیای مجازی فراهم سازد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()