موکت به عنوان وسایلی است که برای پوشش کف سطوح داخل ساختمان به کار برده می شود. عموماً خرید و فروش موکت بر اساس نوع الیاف، طرح و رنگ بندی موکت صورت می گیرد. در نتیجه بر اساس سلیقۀ شخصی و رنگ بندی لوازم منزل می توانید مناسب ترین طرح موکت را برای محیط مورد دلخواه خود داشته باشید.برای اطلاع از پخش مستقیم موکت به سایت مراجعه کنید.

خرید انواع موکت

برای طراحی موکت از الیاف طبیعی چون پشم و همچنین الیاف مصنوعی چون نایلون، اکرلیک، پلی پروپیلن و پلی استر استفاده می شود که از نظر نرمی و استحکام با یکدیگر متمایز می باشند. به عنوان مثال موکت های پشمی دارای مزایای رنگ پذیری و تنوع رنگ بدون محدودیت است و دارای مقاومت سایشی بالا، قابلیت برگشت پذیری خیلی خوب الیاف، مقاوم در برابر الکتریسته ساکن و همچنین قابل نصب برای تمام سطوح می باشند. این در حالی است که برخی از موکت های الیاف مصنوعی دارای قابلیت برگشت پذیری الیاف ضعیف می باشند.

هنگام خرید انواع موکت الیاف طبیعی و مصنوعی باید توجه داشته باشید که هدف از خرید موکت برای شما چیست؟ بنابراین متناسب با این دیدگاه می توانید مناسب ترین موکت را با قیمت ارزان خریداری نمائید. اگر قصد خرید موکت پرز بلند را دارید که نرمی و راحتی بیشتر داشته باشد، انواع موکت تافتینگ را خریداری نمائید که دارای ضخامت و طول عمر بالا می باشد.

قیمت انواع موکت

قیمت انواع موکت مانند قیمت خرید موکت پارس با یکدیگر متمایز می باشد. در نتیجه به راحتی می توانید متناسب با شرایط پیش روی خود، بهترین موکت را با قیمت مناسب خریداری نمائید. خرید موکت ارزان در انتخاب موکت، نمی تواند گزینۀ مناسبی باشد چون ممکن است موکت دارای کیفیت لازم نباشد. بنابراین همواره کیفیت الیاف موکت ها را در انتخاب موکت مقاوم در نظر بگیرید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سال های فعالیت مداوم در حوزۀ فروش انواع محصولات دکوراتیو از جمله انواع موکت ظریف مصور در تهران مشغول به کار می باشد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 763
نمایش همه
علاقه مندی ها ()