طرح توجیهی یا امکان سنجی متناسب با صنایع مختلف، اهداف متفاوتی را در بر می گیرد. از طرح های توجیهی می توان در صنایع مختلف چون صنعت کشاورزی، صنایع پتروشیمی، صنایع دامپروری، صنایع مواد غذایی، صنعت ساخت و ساز، صنعت تجارت الکترونیک، صنعت خودروسازی، صنعت پزشکی و درمانی و غیره به کار برد. در واقع ارائه گزارش از خدمات مشاوره ای طرح توجیهی، متناسب با نوع صنعت و پروژه از یکدیگر متمایز می باشند.برای اجرای طرح توجیهی به سایت مراجعه نمایید.

ارائه طرح توجیهی کامل

ارائه طرح توجیهی کامل به تهیه لیست و گزارشات کامل در رابطه با پیش بینی ریسک های جانبی اجرای پروژه، برآورد هزینۀ انجام پروژه، میزان سرمایه مورد نیاز، مطالعات امکان سنجی و گزارش وضعیت مالی اجرای پروژه باز می گردد. با توجه به مسائل ذکر شده می توان در مدت زمان معلوم به اهداف پیش روی خود دست یابید و پس از بررسی های کامل اقدام به راه اندازی کسب و کار نمائید تا به موفقیت لازم دست پیدا کنید. هدف از تدوین طرح توجیهی همواره بررسی کلیه جوانب مالی و نیاز بازار می باشد که وضعیت نهایی پروژه را مشخص می کند. با تجزیه و تحلیل اطلاعات واقعی نیاز بازار و جزئیات دقیق پروندۀ پروژه می توان میزان ریسک های پیش روی اجرای پروژه را مشخص نمود. پس با تهیه گزارشی که بتواند توجیه پذیری یک طرح را مشخص کند. در نتیجه میزان موفقیت و شکست اجرای پروژه های مختلف مشخص می گردند. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی لوازم پر مصرف پزشکی به سایت مراجعه نمایید.

بررسی بازار، جنبه های فنی، مالی و اقتصادی از جمله مواردی است که در بررسی و مطالعات کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود و به عنوان لیست اهداف طرح توجیهی به متقاضیان ارائه داده می شوند.

شرکت مهندسین مشاور مطصا با سال ها کسب تجربه در حوزۀ ارائه خدمات مشاور طرح ریزی به صنایع مختلف، پروژه های متعددی را ارزیابی و امکان سنجی نماید.

تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴      تلفکس ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک   info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()