لوله و اتصالات کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد که در نتیجۀ آن می توانید طول عمر تأسیسات را بیش از پیش افزایش دهید. لوله و اتصالات پلیمری از مواد اولیۀ با کیفیت و منعطف ساخته شده اند که دارای طول عمر بالا و مقاومت بالا در برابر حرارت و خوردگی می باشند. با توجه به مزایای متعددی که پلیمر دارد، خرید لوله و اتصالات پلیمری مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته است. لازم به ذکر است که از انواع لوله و اتصالات برای خطوط آب رسانی، گاز رسانی، خطوط انتقال مواد غذایی در صنایع غذایی، انتقال آب، نفت و گاز در خطوط انتقال پتروشیمی و نفت و گاز و غیره به کار برده می شود. برای خرید انواع لوله و اتصالات به سایت مراجعه کنید. 

خرید لوله و اتصالات پلیمری

خرید لوله و اتصالات پلیمری در جهت احداث خطوط انتقال در صنایع مختلف می باشد. انواع مهره، ماسوره، فلنج، کانکتور، زانویی، سه راهی، انواع بوشن، انواع مغزی و مواردی از این قبیل به عنوان معروف ترین اتصالات در خطوط مختلف لوله کشی مورد استفاده قرار گرفته می شود در ضمن لوله های پلیمر نیز از معروف ترین انواع لوله های خطوط لوله کشی امروز محسوب می شود. لوله و اتصالات آذین لوله، لوله و اتصالات پلی رود اتصال، پلی ران اتصال، لوله و اتصالات نیوپایپ و سوپر پایپ از معروف ترین برندهای لوله و اتصالات جنس پلیمر می باشد که در بازار با قیمت ارزان و مناسب عرضه می شوند.

قیمت خرید انواع لوله و اتصالات پلیمری

قیمت خرید انواع لوله و اتصالات پلیمری در شعبه های مختلف فروشگاه های پخش لوله و اتصالات متفاوت می باشد. ضمن آنکه سایز، مدل و کاربرد لوله و اتصالات در قیمت خرید لوله و اتصالات مؤثر می باشد. برای خرید انواع اتصالات جوشی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ با سال ها کسب تجربه در حوزۀ فروش لوله و اتصالات برند داخلی و خارجی در تهران به صورت اینترنتی فعالیت می کند.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()