لرزه گیر به عنوان ابزاری است که برای جلوگیری از انتقال ارتعاشات و صدا در خطوط لوله مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده و خرید لرزه گیر میان خطوط لوله کشی حائز اهمیت می باشد، چون دستگاه های دینامیکی موجود در خطوط لوله کشی چون انواع فن، کمپرسور، توربین ها، پمپ ها و غیره دارای حرکات داخلی است که منجر به لرزش، سر و صدا و استهلاک زود هنگام خطوط لوله کشی می شود. در نتیجه با خرید لرزه گیر مناسب می توان مشکلات متعددی را مرتفع ساخت. برای خرید اینترنتی لرزه گیر به سایت مراجعه نمایید. 

کاربرد لرزه گیر

کاربرد لرزه گیر بسیار زیاد می باشد که می توان به صنایع شیمیایی، صنایع مواد غذایی، صنایع تأسیسات، صنایع فولادی، صنایع دریایی، صنایع گاز و پتروشیمی و غیره اشاره نمود. لرزه گیر لاستیکی و لرزه گیر آکاردئونی از انواع ابزار لرزه گیر می باشد که مورد استفاده صنعت گران قرار گرفته می شود. معمولاً خرید لرزه گیر آکاردئونی را برای سیستم خطوطی که با سطح خوردگی بالایی برخوردار می باشند، استفاده می شود. همچنین لرزه گیرهای لاستیکی که سایز میان 1 الی 12 اینچ که دارای ماهیچه های لاستیکی و فلزی می باشند متناسب با شرایط کاری NBR، NR، SBR و غیره ساخته می شوند.

با خرید لرزه گیر می توان مشکلات متعدد دستگاه هایی که دارای لرزش و سر و صدا می باشند را بر طرف نمود و در نتیجۀ آن عملکرد بهتری را برای خطوط لوله کشی دستگاه ها محیا نمود.

قیمت خرید و فروش لرزه گیر ثابت نمی باشد و متناسب با نوسانات بازار، قیمت مشخصی را نمی توان بیان نمود. با توجه به جنس و اندازۀ لرزه گیر، قیمت خرید لرزه گیر نیز متمایز از یکدیگر می باشند. برای خرید انواع لرزه گیر لاستیکی به سایت مراجعه کنید. 

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در عرصۀ خرید و فروش انواع لرزه گیر در ایران فعالیت می کند. برای آگاهی از قیمت خرید لرزه گیر می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 830
نمایش همه
علاقه مندی ها ()