تولید و پخش لباس بچه  

برای تولید و پخش لباس بچه حساسیت بیشتری در مقایسه با سایر تولیدی های لباس و پوشاک وجود دارد. نحوه دوخت و نوع پارچه مورد استفاده در روند تولید لباس بچه بسیار اهمیت دارد. نوع دوخت و پارچه لباس های کودکان با لباس های بزرگسالان متفاوت است.

برای دوختن لباس بچه در تولیدی ها و کارگاه های مختلف بایستی از افراد ماهر و با تجربه استفاده کرد که بداند نحوه دوخت و طراحی لباس کودک با سایر لباس ها متفاوت است. این افراد باید تفاوت های بین لباس بچه گانه و بزرگسال را به خوبی تشخیص دهد و در دوخت تمام قطعات مختلف لباس این تفاوت ها را در نظر بگیرد.

همچنین در مراکز تولید و پخش لباس بچه ، نوع پارچه و جنس آن از عوامل بسیار مهم می باشد. هر پارچه ای که در بازار وجود دارد را نمی توان به عنوان لباس بچه از آن استفاده کرد. لباس های کودکان بایستی از جنس های پنبه و کتان تولید شوند تا در بدن کودک هیچگونه حساسیت و آلرژی به وجود نیاورده و برای پوست آزار دهنده و آسیب زا نباشد. باید دقت کرد که پارچه های پشمی می تواند در بدن کودک حساسیت ایجاد کند. همچنین جنس پارچه بایستی مقاوم و انعطاف پذیر باشد تا در جنب و جوش های کودکان شکل و حالت خود را از دست نداده و پاره نشود.

وجود تنوع در تولیدات یک کارگاه یا تولیدی لباس بچه بسیار مهم است. چرا که فروشندگان لباس های بچه برای تهیه محصولات مغازه خود نیاز به تنوع و جنس با کیفیت دارند. بنابراین همواره به دنبال تولیدی هایی هستند که تنوع کاری بالایی داشته باشند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تولید و پخش لباس بچه، قیمت می باشد. این عامل در روند کار یک تولیدی بسیار اهمیت دارد. زیرا کارگاه و تولیدی لباس بچه گانه که محصولاتش را با قیمت بالا عرضه کند، نمی تواند به رقابت با سایر تولیدی ها بپردازد و جایگاه خود را در بازار لباس از دست می دهد. همچنین ممکن است بعد از مدتی فعالیت و کار خود را متوقف کند.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 860
نمایش همه
علاقه مندی ها ()