آشنایی با تولیدی لباس بچه

برای تولیدی لباس بچه، بایستی به شرایط خاص کودکان و رشد آنها از ابتدای کودکی تا بلوغ دقت کرد. انتخاب طرح، مدل، رنگ و جنس پارچه نیاز به حساسیت و توجه بیشتری نسبت به لباس بزرگسالان دارد.

کودکان بر اساس قد و وزن به دو گروه درشت اندام و لاغر اندام تقسیم می شوند. در تولیدی های لباس بچه باید به این نکته توجه کرد که سرعت رشد کودکان بالاست و در طول یک سال حدود 5 تا 7 سانتی متر به قد و 2 سانتی متر به اندازه عرض آنها اضافه می شود.

دوخت لباس های کودکان در تولید پوشاک دنیا، سهم بزرگی دارد. کارشناسان لباس در سراسر جهان بر این باور هستند که لباسی که برای کودکان تولید می شود باید علاوه بر زیبایی و تنوع بایستی به سلامت و ایمنی کودکان نیز توجه داشته باشد. تنوع در طرح و رنگ بندی لباس های دخترانه و پسرانه برای کودکان، باعث به وجود آمدن مجموعه ای زیبا، متنوع و شاد می شود.

برای تولید لباس کودکان باید به استانداردهای رایج پوشاک توجه کرد. این استانداردها شامل؛ رعایت اندازه های استاندارد در لباس، طول درز لباس، دارا بودن برچسب، تعداد دوخت و بخیه ها در هر سانتی متر، طول زیپ لباس و... می باشد.

همچنین برای احداث تولیدی لباس بچه، بایستی به مکان تولیدی و دارا بودن مکان برای خط تولید، انبارهای مواد اولیه و انبار محصول، ساختمان اداری، رفاهی و... توجه کرد. علاوه بر این مکان باید دارای تاسیسات سرمایشی و گرمایشی در محل تولید و سیستم تهویه و اطفا حریق باشد.

همچنین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد خط تولید لباس شامل؛ ماشین برش، میز برش، قیچی کوریس، ماشین راسته دوز، ماشین دکمه دوز، اورلوک نخ ریمولدی زیگزاگ، اتو پرس و... هستند. وجود هر کدام از این تجهیزات برای احداث تولیدی ضروری است.

وجود مواد اولیه با کیفیت برای احداث تولیدی لباس لازم است. مواد اولیه شامل پارچه با عرض مناسب، نخ دوخت بدون وجود عیب و پارگی و دکمه مناسب با مدل لباس هستند. همچنین به منظور بسته بندی و پخش لباس ها به سلفون و مقوا نیاز است.   بهترین انواع لباس بچه گانه را در تولیدی ایران نوین می توانید مشاهده نمایید.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 952
نمایش همه
علاقه مندی ها ()