انواع پارچه ها در تولیدی لباس بچه گانه

جنس پارچه ها در تولیدی لباس بچه گانه، معمولا از پنبه و کتان می باشد. اما در انتخاب لباس کودک مناسب باید به این نکته توجه کرد که پارچه های تولید شده از الیاف های طبیعی و پنبه نیز انواع گوناگونی دارند. استفاده از الیاف مصنوعی در تولید پارچه انواع لباس بچه گانه باعث می شود تا پس از یک بار شستشو، پارچه زبر و پوسته پوسته شود و نرمی و لطافت خود را از دست داده و به پوست کودک آسیب بزند.

یکی از انواع پارچه ها در تولیدی های لباس بچه گانه ، پارچه لاون است که صد در صد پنبه بوده و برای لباس نوزادان کاربرد زیادی دارد. این پارچه بسیار سبک و لطیف است و پس شستشو مقاومت خود را از دست نمی دهد.

ماهوت نوعی دیگر از پارچه های سبک و لطیف برای تولید پوشاک کودکان است که از ترکیب با پنبه تولید می شود. همچنین از این پارچه به دلیل سطح درخشنده ای که دارد برای تولید لباس های بچه گانه مجلسی می توان استفاده کرد.

پارچه باتیست معمولا برای تولید لباس های زمستانی بچه گانه مورد استفاده قرار می گیرد و بافتی درشت و لطیف دارد. علاوه بر مقاومت و ماندگاری بالا، سبکی این نوع پارچه نیز از ویژگی های مثبت آن است.

یکی دیگر از پارچه هایی که برای تولید لباس کودک برای فصل زمستان مناسب است، فلیس می باشد. این پارچه سبک بوده و به دلیل مقاومت بالا در مقابل رطوبت، بدن کودک را گرم نگه می دارد. جنس پارچه فلیس طوری است که سریع خشک شده و معمولا در تولید پتو و ژاکت لباس نیز استفاده می شود.

پارچه ریون بامبو از سلولزهای گیاه بامبو تولید شده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. این پارچه ها ضد باکتری بوده و عاری از هرگونه عوامل حساسیت زا می باشد. همچنین از گرم شدن بدن کودک جلوگیری می کند.

پارچه هایی از جنس پلی استر و کتان، ترکیبی تولید می شوند و از سایر پارچه ها ارزان تر بوده و بسیار مقاوم هستند. در صورت شستشو آب نمی روند و نگهداری از آنها بسیار ساده است.   تولیدی لباس بچه گانه ایران نوین یکی از برترین کارگاه های تولیدی در زمینه انواع لباس بچه گانه می باشد.

تماس با ما

آدرس کارگاه: تهران خیابان جمهوری نرسیده به چهارراه استانبول پلاک ۴۵۲ طبقه دوم واحد ۵   تولیدی ایران نوین

ایمیل: Gmail.irannovinposhak@gmail.com

شماره تماس : ۰۹۱۲۴۷۲۱۸۴۸

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 998
نمایش همه
علاقه مندی ها ()