نایلون شیرینگ 

نایلون شیرینگ از جدیدترین محصولات بسته بندی پلاستیکی است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. قیمت نایلون شیرینگ ارزان و مقرون به صرفه تر از بسته بندی کاغذی است، ضمن آنکه حمل و نقل کالاها را نسبت به گذشته بهبود بخشیده است. خرید و فروش انواع نایلون شیرینگ رونق یافته است چون دارای مزایای متعددی می باشند.

خرید و فروش نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ دارای خاصیتی است که اگر در معرض حرارت مشخصی قرار گرفته شود، تغییر شکل می دهد و موجب بسته بندی وکیوم محصولات می شود. در نتیجه کالاها را می توان به صورت پک بسته بندی نمود که در برابر نفوذ گرد و غبار، نفوذ آب، ضربه و ساییدگی جلوگیری نماید. کاربرد نایلون های شیرینگ بسیار گسترده می باشد که هم برای بسته بندی محصولات مواد غذایی خوراکی و همچنین غیر خوراکی به کار برده می شود. نایلون های شیرینگ با نام نایلون شیرینگ پک نیز شناخته شده است که مصرف عمدۀ این نوع نایلون پلاستیکی را نشان می دهد.

در حال حاضر کابرد نایلون های شیرینگ افزایش یافته است که موجب تنوع محصولات نایلون شیرینگ پک شده است. با توجه به روش های مصرف می توانید نایلون شیرینگ دستی، نایلون شیرینگ نیمه اتومات و نایلون شیرینگ اتومات را با قیمت ارزان و ضخامت مناسب خریداری نمائید و برای بسته بندی محصولات به کار گیرید.

پخش نایلون شیرینگ در تهران

پخش و فروش نایلون شیرینگ در تهران بیشتر از سایر شهرستان ها بود که به مرور زمان سایر شهرستان ها نیز متناسب با نوع محصولات، سفارش خرید مناسب ترین نایلون شیرینگ پک را از شرکت های توزیع کننده محصولات بسته بندی انجام دادند.

شرکت دریا پلاستیک به عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پخش نایلون های شیرینگ و انواع نایلون های حبابدار در استان تهران فعالیت می کند. همچنین بستر مناسبی را برای پخش و فروش نایلون شیرینگ به سایر شهرسنان ها فراهم نموده است.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 876
نمایش همه
علاقه مندی ها ()