نایلون عریض چیست:

استفاده از ورق های باریک و نازک نایلون عریض یا فیلم های پلی اتیلن در سراسر مزرعه در دهه 1950 آغاز شد. درست هنگامی که زراعت شناسان متوجه شدند که می توانند درجه حرارت خاک را به وسیله ی نایلون های عریض با موفقیت تعدیل کنند و رشد علف های هرز را محدود کرده و هم چنین از رطوبت جلوگیری کنند. با توجه به عوامل مؤثر در تولید محصولات زراعی، با استفاده از نایلون عریض می توان باعث افزایش عملکرد پنبه، ذرت و گندم به طور متوسط 30٪ شد. این امر در آن زمان یک موفقیت چشمگیر بود، به ویژه در جهانی که جمعیت در حال افزایش است و تلاش برای زنده ماندن به وسیله ی افزایش نرخ تولید مواد غذایی صورت می گیرد.

در سال 2012 از نایلون های عریض  یا فیلم پلی اتیلن برای مراقبت از محصولات زراعی استفاده کردند و به  طور تقریبی 4.4 میلیون تن از نایلون عریض استفاده نمودند.

معایب استفاده از نایلون عریض:

عیب های استفاده از نایلون عریض می تواند به شرح زیر باشد:

سموم خطرناک رها شده از فیلم پلی اتیلن می توانند قرن ها در خاک بمانند. به عنوان آلودگی سفید شناخته شده است، باقیمانده ی پلی اتیلن به طور فزاینده ای در خاک های تصفیه شده در سطوح حداکثر 300 کیلوگرم (661 پوند) در هکتار رواج دارد. با گذشت زمان، این ماده تخلخل و گردش هوا را کاهش می دهد، جوامع میکروبی را تغییر می دهد و باروری خاک را به خطر می اندازد. نایلون عریض هم چنین استر های اسید فتالات سرطان زا را در خاک آزاد می کند، که به همراه سایر سموم دفع آفات مصنوعی می توانند به راحتی توسط محصولات زراعی جذب شوند. این امر یک خطر قابل توجه برای سلامتی انسان است. علاوه بر این، فیلم های پلی اتیلنی که در پوشش ها استفاده می شوند. از نظر طراحی مواد تشکیل دهنده ی  نایلون عریض دارای چگالی کم هستند و این امر باعث می شود که نایلون عریض از  محیط زیست بسیار دشوار حذف شود. زباله حاصل از این فرآیند به ندرت توسط تجهیزات بازیافت پذیرفته می شود و اغلب در محل های دفن زباله و اقیانوس ها به پایان می رسد. برای خرید و سفارش انواع مختلف محصولات بسته بندی نظیر انواع نایلون های شیرینگ به وب سایت دریاپلاستیک مراجعه نمایید.

تماس با ما

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ -  ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1009
نمایش همه
علاقه مندی ها ()