عروسک برای کودکان اهمیت زیادی دارد و به محض اینکه درکی نسبت به اطراف خود داشته باشند علاقه به بازی با انواع عروسک و اسباب بازی می باشند تا به نوعی میزان درک خود را از پیرامون بیشتر نمایند. خرید و فروش عروسک در سراسر دنیا مشاهده می شود و این مسئله باعث افزایش تنوع جنس و مدل های عروسک ها شده است. در حال حاضر انواع عروسک شخصیت های کارتنی مشاهده می شود که با توجه به کاراکترهای انیمیشن های کارتنی از جنس های مختلفی ساخته شده اند تا کودکانی که نسبت به آنها احساس علاقه مندی دارند، بتوانند با آنها بازی کنند.

خرید انواع عروسک پسرانه و دخترانه

نکتۀ مهمی که برای خرید عروسک باید در نظر داشت، علاوه بر جنس مرغوب عروسک، مسئلۀ تناسب رنگ و مدل عروسک می باشد چون به صورت ناخودآگاه بر روی شخصیت کودک تأثیر می گذارد. به عنوان مثال عروسک رنگ صورتی معمولاً متناسب با کودکان دختر می باشد و رنگ های آبی و سبز تناسب بیشتری با روحیات کودکان پسر دارد. البته نیاز به ذکر است که برخی از رنگ ها نیز جنسیت نمی شناسد و برای دختر و پسر انتخاب می شود.

همچنین انتخاب عروسک های دخترانه برای کودکان اشتباه می باشد و بالعکس آن نیز صدق می کند. از نظر روانشناسی خرید اسباب بازی  عروسکی بسیار اهمیت دارد و بر روی شخصیت و آموزش کودک تأثیر گذار می باشد. برای مثال خرید عروسک شخصیت های مشاغل مختلف می تواند کودکان را با مشاغل آشنا نمود. بنابراین در انتخاب و خرید عروسک بهتر است فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید.

قیمت عروسک در بازار متفاوت می باشد چون به فاکتورهای متعددی بستگی دارد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت می کند و با ایجاد بستر مناسب، فرصت خرید و سفارش اینترنتی انواع عروسک را برای هدیه به کودکانتان فراهم نموده است.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()