پرده چاپی یکی دیگر از سبک های جدید طراحی پرده است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. خرید و فروش پرده چاپی را می توان در فروشگاه های عرضه لوازم دکوراسیون داخلی مشاهده نمائید که طرح های مختلف پرده های چاپی را در اندازه های متفاوت عرضه می کنند. در نتیجه متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید از طرح های پرده چاپی مدرن و کلاسیک استفاده نمائید تا نمای دکوراسیون داخلی را بهتر از گذشته نمائید.

خرید پرده چاپی مدرن

با خرید پرده چاپی مدرن و شیک می توانید نمای دکوراسیون را به سبک مدرن طراحی کنید تا امروزی به نظر رسد. بدون شک هر کدام از لوازم دکوراتیو به تنهایی در تزئین دکوراسیون نقش بسزایی دارند، در نتیجه طراحان با ایده پردازی و خلاقیت توانسته اند، انواع پرده چاپی را با طرح های زیبا و جذاب طراحی کنند و جلوۀ خاصی به دکوراسیون ببخشند.

پرده های چاپی طرح صورت، پرده های چاپی طرح سنتی و اسلیمی، پرده های چاپی طرح های گل، انواع پرده چاپی طرح کودکانه و انواع پرده چاپی طرح کلاسیک و مدرن از جمله انواع پرده چاپی است که می توانید بر اساس سلیقۀ شخصی و طرح مورد دلخواه اعضای خانواده برای اتاق و سالن پذیرایی انتخاب نمائید.

قیمت خرید پرده چاپی

قیمت خرید پرده چاپی به جنس و اندازۀ پارچه پرده بستگی دارد. در نتیجه می توانید انواع پرده چاپی را با قیمت ارزان تهیه کنید. همچنین در حال حاضر امکان خرید پرده چاپی سفارشی متناسب با طرح مورد دلخواه شما فراهم می باشد. توجه داشته باشید که هنگام خرید پرده های چاپی، کیفیت چاپ پرده را در نظر داشته باشید که هنگام شستشو، تغییر رنگ و آبرفتگی نداشته باشد. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها فعالیت مداوم در حوزۀ تأمین لوازم دکوراتیو همچون انواع تابلو ، کاغذ دیواری ، پوستر دیواری و  ....، در حال حاضر امکان خرید انواع پرده چاپی را با کیفیت عالی برای علاقه مندان فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 779
نمایش همه
علاقه مندی ها ()