پارکت به عنوان یکی از پرفروش ترین کفپوش هایی است که طرفداران زیادی دارد. پارکت های چوبی و پارکت لمینت از انواع کفپوش پارکت محسوب می شود که از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته می شود و دارای مزایای متعددی می باشد. اگر قصد خرید پارکت برای پوشش کف ساختمان خود را دارید، می توانید پس از بررسی کامل، مناسب ترین پارکت و لمینت را با قیمت مناسب خریداری نمائید.

خرید پارکت لمینت با کیفیت

خرید پارکت لمینت با کیفیت، نیاز دارد که به فروشگاه های معتبر پخش کفپوش پارکت مراجعه نمائید تا پس از بررسی کامل، این امکان را داشته باشید که بهترین پارکت لمینت را برای پوشش کف انتخاب نمائید. پارکت لمینت به دلیل ویژگی ضد آب بودن، کاربرد بیشتری دارد و در ضخامت های متعدد ساخته می شوند تا استحکام لازم نسبت به میزان تردد و شرایط محیطی داشته باشند.

هنگام خرید کفپوش پارکت، توجه به مشخصات ساخت پارکت به شما کمک می کند تا مناسب ترین کفپوش را برای دکوراسیون ساختمان خریداری نمائید تا از طول عمر کافی برخوردار باشد. استاندارد سایش AC از جمله ویژگی های پارکت های لمینت است که توان تحمل پارکت ها را نسبت به فشارهای وارده بر سطح پارکت مشخص می نماید. برای مکان های پرتردد توجه داشته باشید که خرید پارکت لمینت AC4 یا AC5 را انجام دهید.

خرید پارکت لمینت ارزان

خرید پارکت لمینت ارزان محیا است چون تنوع طرح پارکت های لمینت بسیار گسترده می باشد. با مراجعه به بازار می توانید پارکت لمینت مورد دلخواه خود را با برند ایرانی و خارجی تهیه نمائید که استحکام و طول عمر بالایی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با استفاده از کادر پرسنل متخصص، قادر به ارائه خدمات مشاوره برای خرید مناسب ترین پارکت لمینت در سراسر کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش انواع پوستر دیواری ، پارکت و کاغذ دیواری تماس بگیرید.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 683
نمایش همه
علاقه مندی ها ()