پارکت از پرفروش ترین محصولات دکوراتیو کفپوش است که مورد استقبال خیلی از افراد در جهان قرار گرفته است و دکوراسیون های زیبایی را در طراحی دکوراسیون ایجاد نموده است. خرید و فروش پارکت و لمینت را می توان مشاهده نمود که حاصل نتیجۀ مزایای کاربردی پارکت ها می باشد. در ابتدا نصب پارکت چوبی که از برش های چوب درختان طراحی شده بود، بیشتر مشاهده می شد ولی با گذشت زمان انواع پارکت از نوع ضد آب ساخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.

خرید پارکت لاکچری

امروزه با خرید پارکت لاکچری به راحتی می توان ارزش و بهای ملک را بیش از پیش بهبود بخشید. از جمله مزایای مهم پارکت لمینت که نسبت به پارکت چوبی دارد، این است که ضد آب، ضد سایش، ضد خط و خش و مقاوم می باشد. البته نیاز به ذکر است که پارکت های لمینت در 5 کلاس مجزا تولید می شود که میزان استحکام پارکت لمینت را نسبت به فشارهای وارد بر سطوح پارکت مشخص می نماید. خرید پارکت لمینت کلاس AC3 برای مکان هایی که شامل تردد متوسط می باشند، مناسب است و ماندگاری لازم را خواهد داشت، در غیر اینصورت با خرید پارکت لمینت کلاس 3 برای مکان های پر تردد، ممکن است زودتر از موعد مستهلک شوند.

قیمت خرید پارکت مستحکم

قیمت خرید پارکت مستحکم نسبت به دیگر پارکت ها دارای ارزش بیشتری می باشد. البته نیاز به یادآواری است که قیمت خرید پارکت های ارزان از پارکت چوبی می باشد، ضمن آنکه دارای مزایای متعددی می باشد.

همواره توجه داشته باشید که خرید کفپوش پارکت موجب می شود که به راحتی می توان سطوح پارکت را از کثیفی ها پاکیزه نمود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با چندین سال سابقۀ فروش و پخش انواع پارکت لمینت در تهران و سراسر شهرستان ها، شرایط مناسبی را برای خرید اینترنتی انواع پارکت و لمینت را برای خریدارران فراهم نموده است.

تماس با ما

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()